Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 28 Mar 2024, 21:12

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 61 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja

Kaj narediti? (Anketa je informativnega značaja.)
Glasovanje se je zaključilo dne 01 Avg 2007, 19:38
Premakniti poti za voženje južneje 38%  38%  [ 10 ]
Upoštevati default MS napako 62%  62%  [ 16 ]
Skupaj glasov : 26
Avtor Sporočilo
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2007, 00:16 
Odsoten
Administrator
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Mar 2003, 15:56
Prispevkov: 3956
Kraj: Cerklje na Gorenjskem, Slovenija
Danes sem uspel v FSXPlanner uvoziti ortofotoposnetek, katerega sem pred časom dobil od nekoga, ki je tudi prisoten na tem forumu (a smem povedat?). Sicer je bilo pred tem nekaj malega hecanja okoli določitve točne pozicije, pri čemer se lahko zahvalim Mirku. No ampak poanta je pa v tem, kaj narediti???
Na spodnjem screenshotu se dobro vidi, kako je MS "bluznil" pri izdelavi LJLJ. Za napako sem vedel že pri sceneryu Slo2004 in sem potem nekako predelal ozadje, da so taxiwayi ostali približno tam, kamor jih je MS postavil. S pomočjo ortofotoposnetka pa se seveda jako dobro vidi, koliko je ura... Kontrolorji dobro vemo, kako zgleda, kadar online pilot ima oz. nima dodatka.
Kaj torej narediti, predelati scenery (vsaj za FS X), da bo ustrezal realnosti ali še naprej upoštevati napako MS?

Edit Šerif: dodana anketa.


Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

_________________
Goran Brumen


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2007, 00:50 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
Upoštevati M$ napako ... ker drugače bo obup kontrolirat tako zadevo, da se nam bodo piloti po travi vozil... ne bodo mogli slediti drug drugemu normalno, parkirani bodo kar nekje v tri krasne glede na ostale, no way..
Če ne bi dal teh slik skupaj ne bi za tole niti vedel. Figo pa tak "realizem", da bomo v fs-ju gledali po njivi se vozeče airbuse, pa v ivacu po travi vozeče pilote.

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2007, 00:57 
Odsoten

Pridružen: 11 Maj 2007, 02:10
Prispevkov: 55
Mislim, da bi bilo dosti bolj praktično za vse, če bi kar upoštevali napako MS... Drugače bo res kriza pri kontroliranju.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2007, 06:27 
Nekoliko enostransko gledanje na zadevo, ki je malo bolj kompleksna kot se zdi. Samo en primer: avtomobili na cesti Menges - Kranj, ki sem jo potegnil pravilno bodo v tem primeru vozili skozi terminal. Hvalabogu je vsaj pristajalna steza na pravem mestu.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2007, 11:25 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
Hm, pa saj bodo tudi cesto premaknili severno (enkrat).
Ne vem, a tebi se zdi bolje gledat, kako se online avioni vozijo skozi terminal, pa kako bodo tujci gledali avione parkirane skoraj na TWY, al kako se avti vozijo proti Mengšu? :) Če bomo postavitev spremenili tako kot kaže slika, bomo na mreži kmalu res lahko gledali le še avte po cesti, ker bo vse drugo skrižano.
Sam ne bi vedel, da imamo v FS premaknjen TWY, če ne bi pokazali slike. Glede na opisano situacijo, bi bili mnogo bolj pogosti komentarji uporabnikov takile: "Lej jih, sej majo vse skrižano", kot pa "Wau, kaki mojstri, koordinate ceste proti Mengšu so čisto enake RL" :)
Saj vem, da gledam le iz vidika online letenja, ampak pri taki razliki postavitve taxiwayev in aprona bo zadeva za online popolnoma neuporabna in nezaželena.
(Lahko pa nardita 2 verziji - offline with correct coordinates online, compatible with MS default airport) :)
Sicer pa točno vem, kakšno je mnenje ostalih: tisti, ki ne letijo online, so ta RL koordinate pa premik TWY-jev, ker jih 'boli' za mreže. Tiste na mreži, pa iz opisanih razlogov še kako briga.
Če so ciljna publika offline uporabniki, potem pač... tega pri nas ne bomo mogli uporabljali iz operativnih razlogov online. Če se pa želi, da je uporabno za oboje, je pa jasno kako in kaj.

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2007, 12:31 
Odsoten
Administrator
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Mar 2003, 15:56
Prispevkov: 3956
Kraj: Cerklje na Gorenjskem, Slovenija
Jaz se strinjam z Vitom; v primeru neobstoječega ali malo obljudenega letališča s strani tujcev, bi bilo smiselno postaviti stvari na pravo mestu, v LJLJ pa je to le prehudo. Sicer sem že včeraj gledal sliko in se mi zdi, da jo program vseeno malce popači (recimo pri TWY T se vidi, da ni čisto pravokotna na A) ampak četudi poravnam zadevo, bo še vedno zamik.

Andrej, a se spomniš, ko sva tudi midva zazijala, kako se letala vozijo v FS2004, ko sem naredil letališče tako kot mora biti? Namesto po TWY A so se vozila kar po apronu in travi? Takrat še o AFCADu ni bilo ne duha ne sluha pa sva potem morala popraviti na M$ napake... Torej tokrat boš moral v SBuilderju premakniti cesto malce severneje, da ne bo šla skozi terminal :)

:wave:

_________________
Goran Brumen


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2007, 12:43 
Kar poglejte si primer treh LOWS - default mikromehkega in en zastonjski in en placljiv (Austrian Airports), kjer so vse tri steze na istem mestu, aproni, taxiwayi in parkirne pozicije so pa pri vsakem primerku kar precej drugje, se najtocnejse so pri free verziji, ki, mimogrede dejansko v vseh elementih, ki jih nekdo gleda pri sceneryu, poseka placljivo verzijo.

Ne vem a je res tak problem napisati med NOTAM-e na IVAO sekciji, da vecina uporabnikov uporablja free scenery LJLJ in polinkati zadevo, jo bodo vsi z veseljem uporabljali in se s tem dolgorocno izogniti tezavam, ker bolj ko se bo Brnik siril, vecje bodo tezave pri postavljanju objektov, ce bomo ze startali z vec kot stometersko napako.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2007, 12:49 
Odsoten

Pridružen: 23 Dec 2003, 17:10
Prispevkov: 648
Kraj: Ljubljana
Kako pa je z merili pri celi stvari, ker za sekundo se mi je zazdelo, da če bi povečal merilo ortophota bi se stvar ujemala (no skoraj).


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2007, 13:00 
Goran je zadevo primerjal z orto posnetkom, jaz pa sem do natanko enakih ugotovitev prisel v primerjavi preko Google Earth, tako, da zadeva definitivno ne stima in napaka je kar precej velika, "izvirni greh" je v preveliki razdalji TWY A od steze, ce premaknes twy A za skoraj 100 m(in obenem se vse ostale objekte, parkirne pozicije in plocad) v smeri jug, pa se zadeva ze kar dobro pokrije z dejanskim stanjem.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2007, 13:13 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
oldrockster napisal/-a:
Kar poglejte si primer treh LOWS - default mikromehkega in en zastonjski in en placljiv (Austrian Airports), kjer so vse tri steze na istem mestu, aproni, taxiwayi in parkirne pozicije so pa pri vsakem primerku kar precej drugje, se najtocnejse so pri free verziji, ki, mimogrede dejansko v vseh elementih, ki jih nekdo gleda pri sceneryu, poseka placljivo verzijo.


Zakaj bi se morali zgledovati po LOWS?
Glede NOTAM-a za tujce morda, kaj pa domači uporabniki? Večina nas je že SLO2004 kupila zato, ker free enostavno ni dovolj dober za na glavno domače letališče. Če prav razumem naj bi potemtakem free verzija vsebovala MS napako, ona druga detajlna pa ne. Bodo slovenski online letalci leteli le s free verzijami?

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2007, 13:46 
Odsoten

Pridružen: 23 Dec 2003, 17:10
Prispevkov: 648
Kraj: Ljubljana
Aha, ja platforma je na oko res enake velikosti.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2007, 18:51 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
Citiram:
Ne vem a je res tak problem napisati med NOTAM-e na IVAO sekciji, da vecina uporabnikov uporablja free scenery LJLJ in polinkati zadevo, jo bodo vsi z veseljem uporabljali in se s tem dolgorocno izogniti tezavam

Aja, zdaj mi je jasno, kaj si mislil. Žal, tudi če naredimo hudo reklamo za free scenery, bo na koncu le 10% pilotov zares inštaliralo to zadevo. 90% po svetu je takih, ki se s tem pač ne ukvarjajo, ker jim ni pomembno, ker letijo na LJLJ 1x, mogoče 2x ... sam veš, da scenery inštaliraš tja, kamor se večkrat vračaš. Na Ivao piloti veliko letijo world tours... in sem 100% prepričan, oz. vidim sam, koliko taki loadajo scenery in berejo - nič.
Problema s tem ne bomo rešili, ker ni možno, da večina pilotov zloada free scenery, ker ga enostavno ne bo. Ljudlje se vsedejo v letalo in letijo - kje pa da bodo čas zapravljali z inštalacijo scenerijev za vsak let posebej - ni šans ... če pa že bi se našelel kak tak, pa bi mu LJLJ bolj pri zadnjih prišla na misel. 100-metrska razlika je prehuda, da bi jo delali - onemogoči vsakršno normalno TWR kontrolo in follow me, da lahko TWR pozicijo kar zapremo, ker nima smisla kontrolirat. Letala bi po tej postavitvi bila parkirana skoraj na TWY v default delu. Žal je LJLJ online še vedno večinoma oblegana s tujci in ne Slovenci. V kakem LJPZ/LJMB se še da igračkat s temi zadevami, v LJLJ pa kot je Goran že rekel ... ne gre - je preveč mednarodno letališče za tako premikanje. Pa cesta proti Mengšu se pa itak v RL premakne na sever in ne bo ostala tam kjer je sedaj. FS je še vedno simulacija letenja, zato je pričakovati, da vsaj letala povsod vozijo po TWY - v default sceneryju in v našem.

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2007, 19:07 
Saj ne gre samo za cesto Menges - Kranj, pa naj gre za sedanji ali bodoci potek. Kot sem ze napisal - ce imas ze v startu napako, se ti bo potem vlekla vseskozi, skozi ves scenery, pa se (dolgorocno) s tem, da si ze (za povrhu pa se zavestno) startal z znano, namerno napako.
Ko se bo letalisce sirilo (in seveda, ce se bo delal tudi tak scenery letalisca) naj bi potem zame pomenilo to, da moram kar takoj pricakovati, da bodo vsi bodoci objekti letalisca zamaknjeni za velikost napake, ki jo je povzrocil mikromehki in naj (in to zaradi nekega online pilota, ki bo prisel ali ne bo prisel, ki bo v tistem trenutku na LJLJ sam ali pa ne bo sam in bo napako opazil ali pa tudi ne), vse okoliske objekte namerno premikam za vrednost napake drugam, kot pa naj bi bili. Kaj pa ce bi bila napaka, naprimer, vecja, recimo 1km - posledicno bi moral potem vas Zg.Brnik narediti tam, kjer so Cerklje, Cerklje, ki so sicer v ravnini pa bi bile ze na pol prvega pobocja proti Krvavcu? Tisti ki pa veckrat letijo v LJLJ, neglede na to ali so tujci ali Slovenci, bodo pa zagotovo radi sneli nov AFCAD letalisca, ker bo tudi ustrezal dejanskim kartam, ki jih perfekcionisti tako ali tako uporabljajo.

In neglede na to, ali bo zadeva free ali placljiva bi bilo po mojem mnenju edino logicno, da je tocna!


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2007, 19:15 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
Ne izdelujem sceneryjev, ampak pomoje ti pa res ni treba vseh slovenskih vasi severno od Brnika premaknit za 100m, ampak gor do Cerkelj to napako počasi skompenzirat, nič drugega. Toliko se Brnik pa spet ne bo širil.

Citiram:
In neglede na to, ali bo zadeva free ali placljiva bi bilo po mojem mnenju edino logicno, da je tocna!

Točnost je zelo relativna zadeva - točna je lahko na koordinate okoliških objektov iz RL ali pa točna na položaj dosedanjih poti za voženje za preprečitev zmede.
Če bi piloti res zloadali nove položaje LJLJ, bi bilo super, ampak poudarek je na "če bi".... online pa se ne gre za 'nekega pilota' ampak za 60% prometa - le kako naj jih prisilimo da loadajo afcad-e na ukaz...

P.S. Me pa useeno zanima "javno mnenje" - čisto informativno bi prosil za izpolnitev zgornjega anketnega vprašanja. :)

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2007, 21:02 
Odsoten

Pridružen: 23 Dec 2003, 17:10
Prispevkov: 648
Kraj: Ljubljana
jaz se strinjam z Andrejem, mislim da bi bilo dobro, da se naredi letališče brez vnaprej vidnimi napakami, kar se pa tiče online in scenarya, je pa to problem pilotov. Pa to ne bo edino letališče na svetu, ki bo imelo dodatek, ki je pravilem in MS airport, ki ni podoben ničemur, samo poglejte German Airports dodatke in originalna letališča, velika razlika. Tako da, če se tam znajdejo...

Pa še to, že Vito sam si rekel, da skoraj nihče od tujcev ne naloži scenarya preden leti - potem se pa tako nič ne spremeni :) (Razen če sem vso stvar napak razumel)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2007, 21:45 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
Seveda si napak razumel. Boš ponovno prebral topic, ali ti še enkrat povzamem zadevo?

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2007, 22:48 
Jaz pa se vedno trdim dve stvari: prva je to, da se je letenje na podrocju SLO in EX-YU nekaterim do te mere priljubilo, da so prakticno stalni obiskovalci letalisc s tega podrocja, KLM 279 in AR1002 sta recimo samo dva taka, ki sta mi dobesedno ostala v spominu in ju prakticno dobim na frekvenco vsakic ko sem online in predstavljata eno tipicno zvrst online letalcev. Nikoli me ne bos preprical, da si predstavniki te skupine nebi "sneli" free scenerya, ki bi se skladal z dejanskim stanjem.

V drugo skupino obiskovalcev nasega podrocja spadajo tisti, ki priletijo na katero od letalisc v sklopu kakega world ali ne vem se kaksnega toura, velikokrat tudi (in roko na srce, povecini sploh takrat) v odsotnosti kakrsnegakoli ATC servisa, ali pa ob urah, ko so prakticno edini promet na tem letaliscu. Za to skupino online letalcev verjamem, da nimajo ne kart in tudi dejstvu, da jih prav noben scenery ne zanima ni prav nic presenetljivega. Ne zdi se mi smiselno zaradi te skupine opustiti priloznost, da se naredi korekten, tocen AFCAD in ostalo okoli LJLJ in v bliznji ali malo manj bliznji okolici letalisca. Nisem se sel merit pozicij ostalih default letalisc v FS X, zato ne vem koliksno vrednost napake si je v svojem "as real as it gets" izdelku to pot privoscil mikromehki, v FS 2004 so odstopanja na nekaterih, predvsem hrvaskih letaliscih tako velika, da jih brez GPS-a nisem uspel najti, neglede na dejstvo, da sem na njih v RL pristajal vec kot 50 krat, en tak izrazit primer je vzletisce na otoku Unije - LDPN, katerega polozaj pa so v FS X bistveno popravili, vendar se vedno ni povsem tam, kjer dejansko je. Ker ce dopustimo napako v primeru LJLJ, potem jo lahko dopustimo tudi kjerkoli drugje, pa bom se jaz dom na Kredarici premaknil pod vrh Mangarta, krvavski oddajni stolp pa na Skuto.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Jul 2007, 12:23 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
1.) Še vedno trdim, da je zaradi MS default napake potrebno pri našem "realizmu" upoštevat en majhen kompromis - in to je enakost položaja glavnega TWY-A in glavne platforme - ki se pokriva z default verzijo in našo verzijo. To pokrivanje je osnovno za nemoteno taksiranje letal na mreži, TWR kontrolo, follow me service, LJLJ_GND service - ki se odpira na mreži, itd.

2.) Še enkrat ponavljam: če naredite taxiway premaknjen, ste zafrknili online letenje na LJLJ.

3.) In še enkrat ponavljam: 60% prometa predstavljajo tile "neki piloti" brez sceneryja, tudi če VSI redni tuji obiskovalci zloadajo scenery (kar ga seveda ne bojo) pika. Ne moreš prisilit folk in ne smeš zahtevat, da nekaj zloada in inštalira, drugače pa ne more normalno taxirat. Ne gre. Če pride nekdo na letališče, je za pričakovat, da se bodo letala vozila normalno po TWY - kdo se pa želi vračat na tako letališče, kjer je vse skrižano v tri krasne.

4.) In še to: statični objekti, kot so dom na Kredarici, oddajnik na Krvacvu, nimajo s položajem taxiwaya na Brniku nobene veze.
- eno so površine za operacije leta - ko morajo biti enake za vse pilote (konec koncev gre to samo za položaj glavnega TWY in glavne platforme)
- drugo pa objekti za lepši in realističn izgled pokrajine - katere brez problema postaviš na RL mesto, saj se po njih ne vozimo.

In če vam je cesta proti Mengšu, bolj pomembna, izvolite - TWR online bo neuporabna zadeva, bomo imeli pa simulacijo cestninske postaje.
Šli bi se nek "realizem", da vse lepo izgleda (kot da bo kdo meril koordinate) - to da se bodo pa online letala po travi vozila pa očitno nikogar ne briga - kaj naj s takim sceneryjem - nič. Takrat ko se bo poleg mene 100 metrvo stran vzporedno po travi vozilo letalo, katerega naj bi jaz sledil do TWY-K - bom za pomiritev lahko pogledal v vaš prelep Dom na Kredarici in počakal, da mi letalo iz trave izgine s pogleda. Dobra naložba, ne?
Pričakovati bi bilo, da se scenerije dela uporabne za oboje - offline in online. Scenery mora biti uporaben in kompatibilen, ne pa da je vse skrižano - kaj pomagajo oddajniki pa domovi, pa ceste - govorimo o FLIGHT simulatorju, ne pa o simulaciji Brniške okolice s cesto in lepo pokrajino - saj bo lepa - le v ta zos vpletate statične objekte okolice, ki nimajo s TWY nobene veze, da bi laiki, ki pojma nimajo o izdelavi sceneryja glasovali za kontra opcijo, nič drugega.

Funkcionalnost naj bi tudi imela prednost pred navidez lepim izgledom - drugače si pa daj v kopalnico našravfat zlato pipo, ampak vodo boš pa tankal pol metra stran skozi luknjo v steni, ker cev pač ni bila potegnjena do pipe - ampak pipo pa hočeš imeti premaknjeno, ker geometrijsko na tloris tvoje bajte fino ustreza. Hm?

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Jul 2007, 15:20 
Ne, dom na Kredarici in oddajnik na Krvavcu resda nimata nic skupnega s TWY na LJLJ, sta predalec, gostilna "Pri Cilki" v vasi Zg.Brnik pa ze ni vec predalec. Ampak kot vidim, to sploh ni relevantno. Kot ste nekateri z malo vec "posluha" najverjetneje opazili je v izdelavi scenery Slovenije za FS X, v prvi fazi bo to popravljen landclass in waterclass ter na novo potegnjeni vsi linijski objekti, kjer dobesedno "kri scijemo" in oci nam izpadajo od napornega buljenja v monitor, ker hocemo doseci, da bodo vse stvari kolikor je sploh najbolje mozno pravilno pozicionirane, da bodo reke dejansko tekle po svojih koritih, ceste vijugale po ozkih dolinah tako, kot so bile dejansko speljane in kjer trasa avtoceste zagotovo ne bo speljana po vrhu Mezaklje.
In ne, nikakor ne mislimo speljati neke ceste drugam zato, ker to nekemu posamezniku v tem trenutku ustreza.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Jul 2007, 15:47 
Odsoten
Admiral
Admiral
Uporabniški avatar

Pridružen: 27 Avg 2005, 16:09
Prispevkov: 1059
Kraj: Cerkno
No, Andrej, ne gre za posameznika, ki bi zaradi trenutne želje hotel imeti neko cesto nekje drugje, temveč za kompleksen problem celotnega online letenja - to ni samo IVAO temveč popolnoma isto velja tudi za VATSIM, FPI (Bog jim daj večni mir in pokoj) in vse druge eventuelne skupnosti, ki se s tem ukvarjajo.

Razumem tvojo željo izdelati scenery, ki bi do zadnje pičice ustrezal realnosti, še bolj pa razumem in vidim potencialne probleme, ki se bodo pojavili ob uporabi "default" in "tvojega oz. vašega" sceneryja. Nekako smo razdeljeni v dva tabora - v prvem so povečini (vendar ne izključno) offline letalci, ki prisegajo na "as real as it gets", v drugem pa večinoma (vendar ne izključno) online letalci, ki se zavedajo, da morajo zaradi napake nekoga drugega (v tem primeru je to Mikromehki) pristati na določene kompromise. Ker letim in kontroliram izključno online, sem seveda za upoštevanje "M$ default napake", saj bo le tako zagotovljeno, da bo ne glede na uporabljeni scenery celotna interaktivna zadeva delovala. Vsaka druga rešitev bo povzročala probleme, slabo voljo, kreganje in zmešnjavo, tako pri pilotih kot pri kontrolorjih.

Odločitev o tem, kakšen scenery boš izdelal, je seveda tvoja - saj si avtor! Zavedati pa se moraš, da nas bo kar nekaj, ki sceneryja, ki ne bo uporaben za online letenje, ne bomo uporabljali, še manj pa kupili (če bo plačljiv). Bomo pač ostali pri default zadevah in kot piloti mirno leteli z vsemi ostalimi, kot kontrolorji pa ustavljali, preusmerjali, dajali na čakanje in (nenamerno) jezili tistih nekaj kolegov pilotov, ki bodo imeli kupljen scenery in se bodo glede na naše zaslone vozili po travi, namesto po taxiwayih.

P.S.: Prosim, ne razumi tega kot osebni napad temveč kot moje glasno razmišljanje o tej problematiki.

_________________
Boštjan


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 61 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group