Tudi ti bi bil huda konkurenca na volitvah, če bi kandidiral
saj pomoje razumeš povedano, pa dalje zagovarjaš svoj premik za bralce, pa vendarle še en odgovor, potem pa upam, da mi ne bo treba več razlagat eno in isto.
Seveda bi vsi radi imeli FS čimbolj podoben realnemu svetu. Bilo bi super, če bi vsi pred letenjem na LJLJ namestili popravek TWY in parkingov. Takoj sem za. Pa saj iz lastnih opažanj vidim, da stran Ivao-ja pred letenjem od tujcev obišče kakih 10% ljudi. Od tega bi jih največ polovica zares namestila popravek.
Ker kontorliram/letim večinoma online, je logično, da je zame (in za večino ostalih online letalcev/kontrolorjev) pomembnejši pravilen prikaz ostalih letal (tujih) na apronu ali na TWY-ju, kot pa postavitev ostalih objektov, za katere je super, da so tam kjer so, ampak ne odtehtajo nevšečnosti online. Offline letalci teh pomislekov seveda nimajo in je normalno, da so za premik.
Kot pravim:
Razlike med parkingi v default FS9 in SLO2004 dodatkom so že sedaj, ampak niso pretirano moteče in se da delat z njimi, ker se celotna zadeva s parkiranjem dogaja vsaj na samem apronu - torej je apron v default verziji tam, kot v slo2004 (seveda z nekaj razlike širine/dolžine), ampak center dogajanja pa je na istem mestu. Temu bi lahko rekli kompromis med realnostjo in delovanjem - apron na istem mestu: da - postavitev parkingov: ne.
Pri tebi pa: apron na istem mestu: ne - postavitev parkingov: ne.
Še nekaj slikovnega materiala, kjer je bolje razvidno o čem govorim:
Evo kaj je to: To so spremembe parkirnih pozicij (narisane so na hitro in niso točne), katere zagovarjam, kar:
- se vse nemoteno dogaja na apronu, ki ni premaknjen
- ker so piloti s default sceneryjem glede na naše SLO2004 Charte in ATC že sedaj morali parkinge približno ciljat - če ša že so parkirali na default način - pa to ni predstavljalo nobene hude zmede - letalo je bilo pač obrnjeno proti terminalu - najhuje kar se je lahko zgodilo, je bilo to, da je bilo to letalo parkirano vmes med dvema obstoječima parkingoma na SLO2004 - še vedno pa so bili vsi - tako default kot SLO2004 zloženi na apronu in nihče se ni za nič sekiral.
Velikokrat se zgodi na mreži ,da se 2 pilota connectata na isti parking in se pač eden s slew mode-om premakne drugam. Kaj, če se je nekdo prijavil na SLO2004 PSN3, pa videl med 2 in 3 enega z nosom naprej - nič, premaknil se je na PSN-4.
- ker spremeba parkingov ne prinaša nobenih dodatnih sitnosti, temveč jih začuda še nekoliko odpravlja, čemur ti praviš manipulacija z bralci - pa poglej sliko: VSA letala v zrognji vrsti so sedaj parkirana z nosom naprej - default ali SLO-200x, le pozicije levo-desno se še vedno razlikujejo, kot so se prej - bomo pa vsi na istem za pushback - kar dela morebitne odstopke v poziciji letal levo-desno še manj moteče, saj je prva faza pushbacka vedno narejena naravnost-nazaj
- ker to v določeni meri odpravlja nevšečnosti pri kontroli in pilotih. Če je pilot na PSN3 želel taxirani za odhod, tega ni mogel stpriti direktno, če je na njegovi desni med PSN2 in 3 stalo default parkirano letalo - moral se je premakniti na PSN4 ali pa še sam narediti pushback. Če bo sedaj pilot poleg novo-parkiranega SLO200x pilota stal na default parkingu, bo k večjemu toliko levo-desno, da bo pilot verjetno lahko naredil pushback v vsakem primeru, ali pa si izbral drug parking, če bosta oba preblizu, kot se to dogaja že sedaj med SLO2004:SLO2004 uporabniki, k ise slučajno prikažejo online na istem parkingu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kaj je drugače z mojim zagovarjanjem parkingov in tvojim TWY in apronom:
- stvar se online ne odvija na istem apronu in istem glavnem TWY-A
Kaj se zgodi online pri AD SLO200x uporabniku:
- letala so parkirana v terminalu ali zadaj na cesti pred garažno hišo
- letala se po TWY-A vozijo po robu same platforme (aprona) in vozijo čez TWY P in N. "Hold short of A", "give way to" postane za TWR neuporabna fraza.
Kaj se zgodi z uporabniki SLO2004 in default letališča na tvojem letališču online:
- letala se vozijo med TWY-A in stezo. Fraza za TWR follow A320 to H/P K as number 2,3 .. ni več uporabna
- letala bodo parkirana na TWY P in N.
- terminal bo na sredi aprona
Kontrolorjem na TWR: postane kontrola povsem nerealna, če se vsak 2. pilot vozi narobe glede na njegov screen, kontrola smisla več nima, za follow me pa izguba časa sploh karkoli početi gor. Prepričan sem, da so ostali kontrolorji enakega mnenja.
Vedeti je potrebno tudi, da vsak kontrolor, ki na mrežo pride, začne svoje delo na LJLJ_TWR - če bi jaz začel na takem TWR, kjer bi se mi vsak 2. pilot vozil narobe in skrižano, bi enostavno rekel Hvala lepa in adijo - če novih kontrolorjev ne bo, pa veš kako se nam piše.
LJLJ je osrednji del začetkov kontrole in usposabljanja za online delo in ne sme biti razlik v položajih TWY in aprona med verzijami, kontrolorji pa pričakujemo, da se bo letalo glede na radar po TWY-A res vozilo po TWY-A. Enemu kontrolorju se da razložit, zakaj so nekatera letala na apronu malce zamaknjena levo-desno, to da se pa vozijo skozi bajte na drug ostran in 100 metrov zamanknjeno, pa zagotovo ne - in tak bo gotovo izgubil veselje do online kontrole.
Kot rečeno, še vedno si ti avtor zadeve - rečem ti lahko le, da bo tovrstna zadeva za online letenje pri nas neuporabna in je ne bomo kupovali, pilote, ki bodo kljub temu uporabljali to zadevo pa pustili na čakanju za odhod, dokler ne bo apron za ostalimi piloti prazen, da bo pilot, ki prisega na tvoje koordinate, lahko taksiral glede na naše zaslone skozi terminale in travo. Zdaj pa naredi kakor hočeš. Verjetno računaš na "offline" kupce.
Upam, da je bila moja razlaga tokrat dovolj jasna in vedi, da tovrsti popravki načenjajo stabilnost IVAO-SI in posledično tudi KVLS.
P.S.: Če pa imaš dober predlog, kako doseči, da bo vsaj 90% tujcev dejansko imelo tvoj popravek LJLJ letališča, ko bodo prileteli k nam, pa izvoli.
---------------------------------------------
Citiram:
Za konec pa samo se ena: Za pisanje v tejle temi sem porabil ze toliko casa, da bi bil medtem AFCAD LJLJ za FS X ze gotov
V tem času, bi vidva z Goranom, če bi le bila bolj kooperativna, imela narejen nov terminal, hangar, garažno hišo in popravek parkingov za FS9, pa magari če računata za to. S tem bi nas bilo večina FS9 letalcev bistveno bolj zadovoljnih, kot z zdajšnjimi 'projekti'.