Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 28 Mar 2024, 15:02

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 27 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Avtor Sporočilo
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2017, 01:03 
Odsoten

Pridružen: 11 Okt 2014, 13:23
Prispevkov: 94
Update:

zadeva se izboljšuje, sedaj se mi zažene ACM, ko zazeženem FSX, res pa je, da sem ga pognal tudi na roke po instalaciji z AutogenConfigurationMerger.exe install.

Morda je bil prej potreben samo 2 x restart FSX, kar prej nisem naredil, ker se mi FSX nalaga cca 5-10 min...

Sedaj so mj...razredi (104) v default.xml (npr. <NAME>MJ_Urban Buildings Medium Historical 36x24</NAME>) in tudi gozdovi, daljnovodi, zeleznica, vlaki... so tam kjer morajo biti. :-).

"Moj" Piran pa izgleda takole: https://drive.google.com/open?id=0BzwlR ... kJyMHJscFE - nekako enako kot pri tebi, samo da imam Slo4Fsx LOD12 mesh

Edino vprašane imam še glede knijznice objektov , sedaj imam dvojno knjiznico teh objektov:
- slo-west-objects (iz original Slo4FSX namestitve) ~ 760 Mb
- Slovenija objekti Zahod (iz tvoje povezave) ~ 928 Mb

Ali se ti dve knjiznici kaj prekrivata, oziroma se lahko manjša izklopi, če so v zadnji verziji vsi objekti tudi iz originalne namestitve?

Hvala za pomoč in lp,

Gregor


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2017, 14:18 
Odsoten

Pridružen: 10 Jan 2017, 09:54
Prispevkov: 17
super. piran bom popravil, imam na sumu, kaj ga daje, tudi pri luki koper mi manjka nekaj objektov. tisti oporni zid bo šel ven, ker nimamo vsi iste mreže, ga pa polaga na teren in potem so rezultati čudni in gori doli.

rastje na primorskem ti manjka, podobno kot meni v fsx:se. enako je z drevesi med objekti v mestu. intenzivno iščem vzrok in kakšen obvoz, tudi, če vzroka ne najdem. pri meni v klasičnem fsx acceleration vse lepo dela pri enakih nastavitvah, pri klemnu v p3d drevesa med hišami pravilno nariše (za primorsko še ne vem). V splošnem imamo v p3d trenutno dobre rezultate, teksture smo dobili nazaj, gozdovi so, vlaki, žerjavi, itd tudi nekaj področij in objektov pa je še potrebno pregledati. od posebnih objektov je težava ljubljanski grad, ki se je spremenil v 500 metrski nebotičnik... :mrgreen:

kar se objektov za zahod tiče je bil silvo tako prijazen, da mi jih je poslal, vključno s svojimi. andrej mi jih ni nikoli poslal, kljub temu, da sem nabavil zahod. jaz sem nekaj silvotovih odstranil, ker so bili del autogena in jih ni bilo smisla podvajat, še posebej ker so veliko bolj 'suhi' in optimizirani, da čim manj obremenijo cpu in spomin. torej, andrejeve kar izključi. še pred tem pa lahko narediš primerjavo, kakšna je razlika med datotekami, lahko da ti je andrej dal kakšnega več kot drugim.

sedaj, ko imaš razrede zapisane v default, lahko tudi poženeš bat file v slowagn, ki bo skopiral tvoj prejšnji exe.xml čez tega, v katerega se je vstavil ACM. s tem se znebiš tistega sporočila vsakič, ko zaženeš fsx. je pa res, da potem ACM tudi ne bo več preverjal integritete default.xml ob vsakem zagonu. mislim, da to tudi ni potrebno.

glenart napisal/-a:
Update:

zadeva se izboljšuje, sedaj se mi zažene ACM, ko zazeženem FSX, res pa je, da sem ga pognal tudi na roke po instalaciji z AutogenConfigurationMerger.exe install.

Morda je bil prej potreben samo 2 x restart FSX, kar prej nisem naredil, ker se mi FSX nalaga cca 5-10 min...

Sedaj so mj...razredi (104) v default.xml (npr. <NAME>MJ_Urban Buildings Medium Historical 36x24</NAME>) in tudi gozdovi, daljnovodi, zeleznica, vlaki... so tam kjer morajo biti. :-).

"Moj" Piran pa izgleda takole: https://drive.google.com/open?id=0BzwlR ... kJyMHJscFE - nekako enako kot pri tebi, samo da imam Slo4Fsx LOD12 mesh

Edino vprašane imam še glede knijznice objektov , sedaj imam dvojno knjiznico teh objektov:
- slo-west-objects (iz original Slo4FSX namestitve) ~ 760 Mb
- Slovenija objekti Zahod (iz tvoje povezave) ~ 928 Mb

Ali se ti dve knjiznici kaj prekrivata, oziroma se lahko manjša izklopi, če so v zadnji verziji vsi objekti tudi iz originalne namestitve?

Hvala za pomoč in lp,

Gregor


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2017, 15:07 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03 Sep 2007, 21:00
Prispevkov: 1420
Lepo, da je tudi gmajna sama od sebe pognala v p3d :mrgreen: https://drive.google.com/file/d/0B4CQFx ... sp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B4CQFx ... sp=sharing

_________________
Silvo


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2017, 15:51 
Odsoten

Pridružen: 10 Jan 2017, 09:54
Prispevkov: 17
silvo20 napisal/-a:


zakon :D na mailu imaš še zdravilo za črne fasade

lpm


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2017, 16:32 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03 Sep 2007, 21:00
Prispevkov: 1420
Super, vse deluje!

_________________
Silvo


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2017, 18:56 
Odsoten

Pridružen: 10 Jan 2017, 09:54
Prispevkov: 17
Našel krivca za manjkajoče zelenje in gozd na primorskem, ne pa tudi vzroka..

Ker sem vedel, da gozd tam preskušeno deluje kot samostojni autogen, sem postopoma združeval različne autogen kompilacije: gozd, gozd na mejah, posebni objekti, zgradbe, patch manjkajočih naselij in bazne postaje ter na koncu zlivanje z vzhodom. Mislil sem, da se bo zataknilo pri zgradbah, ampak se je v resnici pri patchu. Pri združevanju je zapisal nekaj, kar fsx:se ne zna dobro prebrat, medtem ko fsx accel s tem nima težav, za p3d še ne vem, ampak sklepam, da tudi ne. Sedaj še enkrat kompajlam in sproti testiram na fsx:se. Ko bo delovalo, dobite nove datoteke in si boste lahko vsi, ki ste imeli probleme v tem delu (večina tega ni niti pogruntala) nadomestili stare z novimi.

Še vedno ostaja nepojasneno, zakaj na fsx accel dela, na fsx:se (in glede na gregorjev fsx sp2) pa ne. Trenutno si to razlagam s tem, da je fsx:se drugačen in bolj občutljiv na zapis v agn datotekah, medtem ko je fsx accel bolj robusten. To bi pomenilo tudi to, da gre za dve različici interpreterja datotek.
Druga razlaga je ta, da imava s klemnom (on na p3d in jaz na fsx) z dodatki (najbolj očiten krivec bi bil orbx) ali tweakanjem (čeprav slednje malo verjetno) nekaj, kar naredi najina simulatorja bolj robustna pri branju agn. To bi pojasnilo ne-izris dreves med objekti v naselju kot je bilo zamišljeno in deluje pri meni, medtem ko se tudi fsx:se verziji z delujočim gozdom drevesa med hišami ne izrišejo, so pa gotovo zgenerirana. To ni tako ključnega pomena in vizualno ne izgublja veliko, me pa zelo moti.
Obe razlagi sta približno enako verjetni, dokumentacije pa nisem na netu zasledil nobene ne na eno ne na drugo temo.
Jasno je samo, da fsx ne mara, da se prekrivajo poligoni autogen stavb in vegetacije, v primeru drevja med hišami pa do tega pride. A kot rečeno, pri meni isti autogen s tem fenomenom na enem simulatorju deluje bp, pri drugem pa ne...

EDIT: popravek je že na voljo


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 11 Feb 2017, 18:22 
Odsoten

Pridružen: 30 Dec 2003, 19:55
Prispevkov: 285
če ima še kdo v simulatorju (P3Dv3) 500m stolp na Ljubljanskem gradu, je potrebno odstraniti datoteko: "grad2 lj.BGL". Nahaja se v mapi slo4fsx-west-objects

_________________
lp Klemen


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 27 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group