... ampak ker je Aces Studios v verziji za FS X nekoliko drugače zmodeliral tista dva poligona, ki ju s pomočjo ustrezne teksture v simu vidimo kot drevo (dvema pravokotnikoma na katera se lepi prosojna tekstura drevesa, je dodal tretjega, ki stoji pod kotom 90 stopinj, in se nanj "lepi" slika krošnje), so rezultati rešitve, ki se jo je dalo uporabiti v FS9, katastrofalni v FS X in se te finte enostavno ne da uporabiti. Kar je še huje je pa to, da so zafrknili tudi s transparentnostjo in čim poizkusiš nekaj premakniti iz centra objekta, je zgodba končana. Pa še en protiargument imam za, sicer delujočo, rešitev v FS9: Ker zgornji del objekta, ki vsebuje crash efekt, s pomočjo prosojne teksture očem skriješ se ljubiteljem nizkega letenja kar naprej dogaja, da se zaletavajo v nevidne objekte. Kar predstavljajta si, da je model drevesa visok 30 metrov, pa naredimo s pomočjo prosojne teksture zgornjo polovico nevidno.
Na tejle sliki sem levo drevo pomanjšal za četrtino in ga prekopiral v desno, pa poglejta, kakšna lepa nevidna "crash zona" je nastala. Verjetno bi ob vsakokratnem pristanku na tem letališču prišlo do crasha, če bi bila drevesa navidezno pomanjšana.
Prava rešitev tega problema bi bila seveda možnost skaliranja objekta drevo, ki pa nam je avtor FS X iz ne vem kakšnega razloga ni naklonil, žal.