Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 28 Mar 2024, 14:09

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 13 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Accu-Sim C172 Trainer
OdgovorObjavljeno: 03 Sep 2013, 20:46 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 15 Jun 2004, 09:52
Prispevkov: 190
Kraj: Beltinci
Za ljubitelje generalnega letalstva odlična Cessna 172 http://www.a2asimulations.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=9&products_id=56&zenid=c3e4a58a08946d50a3b2075464bd8010
Mislim, da do sedaj najboljše majhno letalo. Ni mi žal nobenega evra (39€).

LP

Simon

_________________
Slika
Intel CORE i5-4670K
Gigabyte Z87-HD3
Kingston DDR3 8 GB 1600 MHz
2X Seagate Baracuda 1TB
Gigabyte ATI HD 7850 2GB


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Accu-Sim C172 Trainer
OdgovorObjavljeno: 05 Sep 2013, 17:48 
Firbec, moral sprobat'. Ostalo vse v redu, ampak pri dinamiki letenja so pa usekali močno mimo. Še privzeta mikromehkega C172 leti bolj blizu pravi zadevi. Škoda da se niso bolj potrudili na tem področju.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Accu-Sim C172 Trainer
OdgovorObjavljeno: 06 Sep 2013, 09:58 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 04 Jun 2006, 22:57
Prispevkov: 251
Kraj: Ljubljana
No, to pa ni dobr slišat.
Sem imal občutek, da A2A da zelo veliko na čimbolj realistično simulacijo sistemov, kot tudi na FDE, saj za razliko od večine razvijalcev virtualnih letal oni med razvojem dejansko testirajo vse živo na pravih letalih.
http://www.youtube.com/watch?v=9H0HvaeV ... nAbdZ4tYaQ

Ne štekam, kako so lahko potem vsekali tako mimo.

_________________
Tomaž Drnovšek
Moji FSX videi


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Accu-Sim C172 Trainer
OdgovorObjavljeno: 06 Sep 2013, 10:11 
Mislim da mi kot nekomu, ki je na tem letalu letel skoraj 30 let in zagotovo preko 1000 ur, lahko verjameš, da je temu res tako. Sicer se nisem poglabljal v detalje in nisem gledal v njihove datoteke, ampak obnašanje letala pri majhnih hitrostih in upravljanje po višini, je tisto kar me je najbolj zmotilo.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Accu-Sim C172 Trainer
OdgovorObjavljeno: 06 Sep 2013, 10:22 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 04 Jun 2006, 22:57
Prispevkov: 251
Kraj: Ljubljana
Ti verjamem. Zato sem bil pa še toliko bolj presenečen.
No, upajmo da bodo pa dinamiko letenja s časom kaj izboljšali.

_________________
Tomaž Drnovšek
Moji FSX videi


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Accu-Sim C172 Trainer
OdgovorObjavljeno: 06 Sep 2013, 11:09 
Hja, oni trdijo da je
Citiram:
Designed and built to be flown "By The Book."
, ampak če hočem odletet šolski krog "by the book" se že to ne izide. Ko bom imel čas, se bom bolj detaljno poglobil in točno napisal, kje zadeve ne štimajo.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Accu-Sim C172 Trainer
OdgovorObjavljeno: 06 Sep 2013, 11:23 
Prvi tak kar konkreten detalj je to, da je pri RL Cessni treba v trenutku ko se dvigne nosno kolo kar konkretno pritisniti desno nogo(no, pravzaprav jo je dobro nekoliko "na pamet" držati že vse od začetka vzleta, sicer trpi nosilec nosnega kolesa, ki je pa pritrjen na nosilec motorja), če nočeš, da bo letalo kar konkretno zavijalo v levo. To sploh ni zmodelirano. Naslednja zadeva je upravljanje po višini - letalo drži takorekoč katerikoli kot, ki ga postaviš, kot da ima fly-by-wire in to je tudi tako daleč od realnosti kolikor se le da, pri pravi Cessni je pod pogojem, da je trimer postavljen v pravi položaj za vzlet, potrebno kar konkretno povleči višinsko krmilo k sebi. Toliko na brzino. Bi se pa še našlo, ampak nočem kritizirati brez tega, da kar pošteno preverim.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Accu-Sim C172 Trainer
OdgovorObjavljeno: 06 Sep 2013, 11:47 
Sem še enkrat hotel odleteti šolski krog by the book, standardna atmosfera, zunaj torej +15 pa mi je po pristanku crknil motor, ker so se mi baje svečke zapacale :roll:
Mal' so preterali tudi pri tem.

Naprej: Cev na katero so pritrjeni "rogovi" je prekratka - če se postavim v pravi položajh v kabini, mi rogovi pokrijejo vsa stikala, kar me ne moti toliko, kot to, da pokrijejo obratomer. V realnosti so vsi instrumenti čisto lepo vidni.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Accu-Sim C172 Trainer
OdgovorObjavljeno: 06 Sep 2013, 12:00 
V pogojih standardne atmosfere avion na 3000 ft šiba 130kt. Mater bi bili C172 piloti veseli, če bi bilo to res.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Accu-Sim C172 Trainer
OdgovorObjavljeno: 06 Sep 2013, 19:40 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Avg 2008, 12:04
Prispevkov: 1182
Kraj: Domžale
Neki mi je padl na misel, imaš vključeno v FSX "gyro effect" ali nekaj takega v realisms? Ker glede noge "mislim" da moraš že v osnovni FSX cesni mal prtiskat da gre naravnost?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Accu-Sim C172 Trainer
OdgovorObjavljeno: 06 Sep 2013, 19:50 
Sure, urejam tudi dinamiko letenja za en frčoplan iz druge svetovne s kar nekaj konji in imam to 100% vklopljeno. Sicer pa v simu z nastavitvami na karkoli drugega kot na real itak ne znam letet' :-)
Sicer pa še zdaleč nisem edini ki se pritožuje - -> http://forum.avsim.net/topic/418598-a2as-new-172-torque-not-modelled/


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Accu-Sim C172 Trainer
OdgovorObjavljeno: 27 Feb 2014, 00:32 
Odsoten

Pridružen: 05 Dec 2009, 12:30
Prispevkov: 977
Včeraj kupil ta frčoplanček :) in moram reči, da sem navdušen =D> . Na začetku mi ga ni uspelo pripeljat do steze ker je enostavno crknu :? . Nekaj narobe z pritiskom olja...... Potem pa sem v roke vzel navodila (102 strani) in sedaj dela. Je pa res da ti veliko časa vzame pred poletom pregled samega letala, od motorja do vizualnih morebitnih poškodb. V spominu mu ostane naprimer tudi trdi pristanek :wink: in še marsikaj drugega. Vsake toliko časa je potreben obisk v delavnici drugače se ti lahko zgodi, kaka neprijetnost v zraku. Veliko tega materijala oziroma opis simulacije poškodb ali napak in tudi požara med letom (če ne skrbiš za letalo ;) ) najdete na Yooutube ;) V mojem primeru je bila težava z pritiskom olja v enem izmed cilindrov :o . Simulacija gre v to smer, da moraš avion poznati do potankosti kar doda še večji čar simulaciji. Se pravi, da bi izdelku lahko rekli tudi: SIM cessna 172

Zanimivo je tudi to, da so izdelek skritizirali tisti, ki so izdelek KUPILI ala by http://thepiratebay.org/. Izdelek je na piratebay postavil razvijalec sam in tudi na forumu objavil da je povezava namenjena tistim ki bi radi preizkusili simulacijo a da v določenih primerih ne delujejo vse funkcije. Avijon se da nastavit za čim bolj realno letenje v FSX med tem ko ni dostopna nastavitev v samem izdelku. Sam sem ga tudi poizkušal pripravit, da bi letel 130kt v vseh pogojih in višinah ampak sem prišel do zaključka, da ko je enkrat nastavljen tako kot treba se pravi, čim bolj podobno realnemu poletu to nemogoče. Morda v enem primeru ;) Da med simulacijo vržem monitor čez okno napr. iz 50 nadstropja in na monitor še privežem kake dodatne kilograme ;)
Mene osebno je pozitivno presenetilo, ko naložiš avion z 4mi osebami in prtljago, polni posodi z gorivom in poletiš. Resnično se občuti teža avijona, še posebej je zanimiv efekt pri zapiranju zakrilc ;) , razlika med odzivnostjo v vetovnem ali brezveterju in še marsičem.

Med vsemi do sedaj avijoni light kategorije me je ta še najbolj prepričal. Pričakovati pa da bo sedaj kot , da bi sedel v letalu pa je seveda utopična. Veliko sem prebral, da je cena pre visoka. Hmmm ja morda res v primerjavi z B737 Ifly ali PMG ampak vsak naj premisli zakaj rabi tak avion in kakšne užitke mu bo prinesel. Sam sem že dalj časa izkal res dober frčoplan ki bo letel na primerni hitrosti oz., da v šolskem krogu ne pobezla na hitrost 120kt ampak leti dokaj realno in počasi. Jaz sem ga našel. Če pa kdo ve za BOLJŠO Cessno 172 pa lepo prosim z informacijo na dan. :wave:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Accu-Sim C172 Trainer
OdgovorObjavljeno: 23 Sep 2018, 20:43 
Odsoten

Pridružen: 30 Dec 2003, 19:55
Prispevkov: 285
če kdo leti A2A-C172 in ga moti počasen trimmer za višino naj si nastavi:
An alternative way of speeding up the A2A trim movements (all their A/C have painfully slow moving trim), is to open the aircraft.cfg for the aircraft, and browse to :-


[airplane_geometry]

Then browse down to the line :-

elevator_trim_limit =

......and change the value to 19, which is the standard value in FSX (I'm not at my FS PC right now, but I think A2A use something like 100, which is why the trim moves so slowly.

_________________
lp Klemen


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 13 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group