Pozdravljen Branimir
1) V FP ne visuješ talne hitrosti (Ground Speed) temveč True Air Speed oz. TAS:
TAS = IAS + IAS*(Altitude/1000 * 2/100)]
Altitude je v čevljih
oz. TAS = IAS + 2% na 1000'
2) Načelom je dovolj, vendar če se misliš iti "as real as it gets" je vsekakor boljše, če napišeš celotno ruto. Bojan je že prilepil par linkov za spletne route-finder-je, obstaja pa tudi super plačljiv program
Professional Flight Planner X (PFPX) (PFPX ti med drugim izračuna tudi TAS).
3) Za določitev pravilne izbire višine ne boš imel veliko težav, ko boš imel malo prakse. Odvisna je od tipa letala, ki ga letiš (njegova maksimalna višina, hitrost dviganja in spuščanja, itd.) in seveda dolžine poti. Načeloma si lahko pomagaš z zelo grobim pravilom, da je višina v 100 feet-ih enaka dolžini poti. Torej če je dolžina poti 150 NM, izbereš FL150. Seveda po opravljenem poletu vidiš, če si se uštel in mogoče izbral previsoko ali prenizko višino in pri naslednjih letih zaokrožuješ navzgor ali navzdol (PS: ne pozabi na fligth level allocation - v Sloveniji velja, da za letenje na zahod izbereš sode levele, za letenje na vzhod pa lihe). Za referenco se lahko obrneš na kako spletno stran kot je
flightradar24 ali
FlightAware in malo pošpegaš, kakšne višine uporabljajo v realnosti.
_________________
Aljaž PrislanSlovenia Training CoordinatorInternational Virtual Aviation Organisation
http://www.ivao.si