Še moje skromno virtualno mnenje:
Ne glede na to ali le polniš gorivo, pretovarjaš potnike ali tovor, moraš na letališču pristati ter zapeljati z vzletno pristajalne steze. Kam boš šel in kaj rabiš na letališču je bolj stvar (predhodnega) dogovora s službo za oskrbo letal. Torej gre za zaključen polet, ki rabi svoj načrt poleta. Enako za nadaljevanje.
En načrt poleta bi zadostoval le v primeru, da na vmesnem letališču ne zapelješ s steze, ali se je sploh ne dotakneš, in opraviš le "touch&go" ali "low pass" ali "missed approach". Pri treningih se to naredi velikokrat - recimo IFR let iz LJLJ v LJLJ s "touch&go" v LJMB bi imel tak načrt poleta: LJLJ VALLU LJMB VALLU LJMB pri čemer dodaš komentar /RMK LJMB TGL.
Mislim pa tudi, da se ti v vsakem primeru načrt poleta zaključi, ko si enkrat na tleh in zapelješ s steze (ali pa če tam steze sploh ni bilo
)