Imam vprašanje za A320 poznavalce in sicer kako deluje (se upravlja z) speedbreak ročica ?!
Kolikor sem seznanjen se ročico iz neutral RET privzdigne za spoiler arm, če hocemo ročico premakniti v katero drugo pozicijo jo je potrebno iz neutral RET najprej malenkost pritisniti navzdol in šele potem prosto potuje med pozicijami s klikom oz. detent le v 1/2.
Vendar, ko sem se zanimal pri raznorazni ponudniki že narejenih in po njihovo "works as real airbus" se ročica (razen v spl. armed) prosto premakne iz neutral v ostale pozicije brez pritiska. Seveda vsi vstrajajo, da je to OK in se jih neda prepričat drugače !? Očitno je push/pull funkcija trd oreh...
Vseeno bi rad vedel 100% preden jim naprej solim pamet, kako deluje real airbus, če ima kdo podatek iz prve roke
FCOM pravi:
To set speedbrake surface to a required position, the lever has to be pushed down and set to required position. A "hardpoint" is providet at 1/2 speedbrake position. To arm the ground spoilers, the leaver must be pulled up when in RET position.
Hvala za odgovore oz podporo
_________________
Ahhhh! the madness of cockpit builders will never end.
SIMon A320