Hoj,
Ja koliko napora in nevem kaj vse, zaradi dveh črk in pike,
.
Tako kot je Igor omenil, se na rudder trim zaslonu ob zagonu prikaže "L 0.0"
oz. vrednost trenutnega odklona smernega krmila recimo "L 0.3" (zaradi zunanjih dejavnikov, ko ni tlaka v hidravliki), zato ga je potrebno resetirati na 0.0 .
Kar se tiče izpisa cifer jaz mislim, da se decimalna pika ne premika. Tretja cifra se pomojem pojavi šele ko vrednost preseže 9.9 in se pokaže 10.0. Nekaj posnetkov pravega sem našel :
Ni pa nikjer dokumentirano kako se zares obnaša na celotnem razpomu.
Videl sem tudi že izpis črtic. Mislim, da se za nekaj časa pokažejo ob zagonu, ko se še postavljajo sistemi (ko povsod gorijo FAULT-i).
Za rudder trim, yaw damping in turn coordination ter nekaj zaščit (flight envelope) sta odgovorna sistema oz. računalnika FAC1 in FAC2 ( flight augmentation computers). Mislim, da so v času postavitve sistemov izpisane črtice potem pa "L 0.0".
Če recimo FAC1 odpove prevzame vlogo FAC2 oziroma, če oba odpovesta ali se ju namerno izklopi izgubimo rudder trim, yaw damper in ... Takrat se na displaju za rudder trim ponovno izpišejo črtice. Za test sem na napajanje priklopil pravi zaslonček in izpisale so se črtice ker seveda ni dobival podatkov od FAC1 ali FAC2. Torej je nekaj na tem
.
_________________
Ahhhh! the madness of cockpit builders will never end.
SIMon A320