Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 28 Mar 2024, 13:16

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 5 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Rogue System
OdgovorObjavljeno: 14 Mar 2013, 06:47 
Odsoten

Pridružen: 17 Maj 2012, 22:07
Prispevkov: 58
Mogoče se bo komu zdelo, da tole ne paše na forum o letalskih simulacijah... Jaz mislim, da popolnoma sodi sem.

Kdor pozna serijo DCS, pa Falcon 4.0 in ostale high-fidelity letalščine, bo razumel koncept.
Še bolje bo, če ste domači v starih dobrih vesoljskih streljačinah tipa X-Wing, Wing Commander, Privateer, Descent Freespace in podobno.

Torej:

Rogue System je (oziroma bo) vesoljska simulacija z najvišjim nivojem detajlov. Simuliran bo vsak aspekt vesoljske ladjice (motorji, električni sistem, hladilni sistem, life support, napredni sistem orožja, komunikacije, sistem deflektorjev, radarski sistem, navigacijski sistem...), in to na nivoju, kot v DCS letalskih simulacijah. Simulirana bo tudi dinamično generirana galaksija (planeti in sateliti na pravih tirnicah), fizika (torej letalni model) bo avtentična.
Cold start motorja bo postopek, kot ga poznamo iz DCS letalščin, orožja ne bodo preprosti 'select weapon, point and shoot' modeli, poškodbe sistema bodo recimo lahko povzročile padec temperature v kokpitu (in posledično zmrzovanje pilota in celo smrt), ali pa bo padel life support v bližini kake zvezde (in se bo pilot skuhal v kokpitu)...
Deloval bo HOTAS sistem, kokpit bo klikabilen, deluje tudi TrackIR.

Torej resnično na nivoju, kot še nobena vesoljska streljačina do sedaj. Zato je izraz 'vesoljska simulacija' definitivno na mestu.

Zadeva je v fazi nastajanja, avtor pa je ravno zagnal KickStarter projekt, kjer išče donatorje (http://www.kickstarter.com/projects/129 ... gue-system). Jaz sem že prispeval, če pa je še komu stvar zanimiva (preberite si, poglejte si videe, in zagotovo vas bo prepričalo), prispevajte tudi sami. Kickstarter projekt bo sicer kmalu zaključen (žal kaže, da neuspešno), toda izgubit nimate kaj.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Rogue System
OdgovorObjavljeno: 23 Mar 2013, 00:01 
Odsoten

Pridružen: 17 Maj 2012, 22:07
Prispevkov: 58
Žal se Kickstarter projekt financiranja ni izšel (Kickstarter financira projekt samo, če se zbere dovolj donatorjev, da je dosežen cilj - v tem primeru je bil cilj 300.000 dolarjev, zbranih pa je bilo dobrih 50.000).

Vendar projekt gre naprej (malo počasneje in bolj amatersko), donacije pa se bodo zbirale neposredno na http://www.roguesystemsim.com/, kjer bodo tudi sledili updati...

Jaz držim pesti, da bo zadeva stekla, saj izgleda res fantastično.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Rogue System
OdgovorObjavljeno: 23 Mar 2013, 00:41 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 02 Avg 2009, 11:02
Prispevkov: 896
Kraj: Celje
V kvalitetne igre ali simulatorje se danes mora investirati mnogo več denarja, kot je zgoraj nevedeno :wink:
Produkcijske ekipe ponavadi štejejo od 30-50 programerjev in drugih, ki delajo nekaj let na projektu, proračuni so nekje 2-3 milj $ in navzor...
Vse ostalo je improvizacija, na pol narejeno, samo okostje, brez globine, že naprej obsojeno na životarjenje na obrobju ali propad.
Sicer lahko delaš nekaj za lastno veselje, en del, mogoče scenari, kot dela Andrej za FSX, vendar celoto, za današnji čas...no way :wink:

_________________
S5DMP, ADR149
----------------------
Slika


Slika Slika
Slika
http://www.132virtualwing.org/


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Rogue System
OdgovorObjavljeno: 23 Mar 2013, 08:19 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 27 Mar 2003, 13:40
Prispevkov: 988
Kraj: Ljubljana
Razlozi to avtorju X-plana. Kar nekaj casa je bil one man band.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Rogue System
OdgovorObjavljeno: 23 Mar 2013, 11:51 
Odsoten

Pridružen: 17 Maj 2012, 22:07
Prispevkov: 58
Marko, če bi si pogledal videe, ki so že online, bi videl, da je Michael Juliano kot 'one man band' že naredil to okostje, o katerem govoriš, 300k dolarjev pa bi mu zadoščalo, da bi se projektu posvetil 100% (torej full time job namesto popoldanski hobi) in obenem najel še kakega full time programerja, umetnika itd.

Pri tem projektu se sicer dobro vidi, da je trg za high fidelity vesoljske simulacije enako omejen, kot za high fidelity letalščine - samo delček virtualnih pilotov zanima tako poglobljen in realističen pristop, kot ga izkazujejo DCS simulacije, Falcon 4.0, IL2 in kaka naprednejša FSX dodatna letala (torej popolnoma klikabilen kokpit, simulirani vsi sistemi itd).

Recimo projekt Chrisa Robertsa (ki je avtor legendarne vesoljske serije Wing Commander), imenovan 'Star Citizen', je zasnovan bolj arkadno, torej bolj kot IGRICA (in manj kot simulacija), bolj dela na zgodbi in igralnih aspektih, in je zato projekt tudi bolj zanimiv publiki (Roberts je šel v identičen model, torej Kickstarter in donacije, pa je zbral že več kot 8 milijonov dolarjev.
Tu se dobro vidi, da od vesoljskih simulacij folk ne pričakuje 'realizma', ampak bolj 'igralnost'. No, pa tudi Roberts je že legenda v tem biznisu in mu ljudje bolj zaupajo...


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 5 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group