Mogoče se bo komu zdelo, da tole ne paše na forum o letalskih simulacijah... Jaz mislim, da popolnoma sodi sem.
Kdor pozna serijo DCS, pa Falcon 4.0 in ostale high-fidelity letalščine, bo razumel koncept.
Še bolje bo, če ste domači v starih dobrih vesoljskih streljačinah tipa X-Wing, Wing Commander, Privateer, Descent Freespace in podobno.
Torej:
Rogue System je (oziroma bo) vesoljska simulacija z najvišjim nivojem detajlov. Simuliran bo vsak aspekt vesoljske ladjice (motorji, električni sistem, hladilni sistem, life support, napredni sistem orožja, komunikacije, sistem deflektorjev, radarski sistem, navigacijski sistem...), in to na nivoju, kot v DCS letalskih simulacijah. Simulirana bo tudi dinamično generirana galaksija (planeti in sateliti na pravih tirnicah), fizika (torej letalni model) bo avtentična.
Cold start motorja bo postopek, kot ga poznamo iz DCS letalščin, orožja ne bodo preprosti 'select weapon, point and shoot' modeli, poškodbe sistema bodo recimo lahko povzročile padec temperature v kokpitu (in posledično zmrzovanje pilota in celo smrt), ali pa bo padel life support v bližini kake zvezde (in se bo pilot skuhal v kokpitu)...
Deloval bo HOTAS sistem, kokpit bo klikabilen, deluje tudi TrackIR.
Torej resnično na nivoju, kot še nobena vesoljska streljačina do sedaj. Zato je izraz 'vesoljska simulacija' definitivno na mestu.
Zadeva je v fazi nastajanja, avtor pa je ravno zagnal KickStarter projekt, kjer išče donatorje (
http://www.kickstarter.com/projects/129 ... gue-system). Jaz sem že prispeval, če pa je še komu stvar zanimiva (preberite si, poglejte si videe, in zagotovo vas bo prepričalo), prispevajte tudi sami. Kickstarter projekt bo sicer kmalu zaključen (žal kaže, da neuspešno), toda izgubit nimate kaj.