Ni treba imet aktiviran program. Če pritisneš print screen, ti slika ostane v odložišču. Če odložišča ne zasedeš z nečem drugim - novo sliko ali kopiranim besedilom, v odložišču ostane, dokler je ne odložiš v enega izmer programov za slike.
V tvojem primeru bi bilo bolj praktično, če bi kopiral tekst - v ivapu ga lahko označiš in kopiraš. Enako ti ostane v odložišču računalnika, dokler ne kopiraš nečesa drugega, tako da to lahko potem npr. prilepiš sem na forum.
Da bi te kontrola vrgla dol, bi morali biti nekaj zelo narobe, zaradi načrta poleta pa sploh ne. Če ATC pred poletom ugotovi v FPL nekaj tako narobe zapisanega, da to vpliva na filter prihodov/odhodov sosednjih kolegov na ATC, da se jim zaradi tega recimo tvoj flight strip ne pojavi na spisku in če tisti na atc online nima ratinga, da tvoj plan ročno popravlja, mora to zahtevat od tebe, ker ga on ne more. Tu gre za bolj takšne pomembe zadeve, npr. zatipkana destinacija, ipd, nekaj kar vpliva na razvrščanje po serverju, ne zaradi CNC-ja.
Tisto pri tebi je pa serverska funkcija. In pa vmesni interval med dvema opozoriloma je toliko dolg, da se da poslat plan, če bi ga slučajno pozabil. Če si oba opozorila dobil res v razmaku treh sekund, potem je bilo res nekaj tehničnega - povezano s serverskim programom, bazo planov, uro, ipd. Kontrola ali pa nadzorniki (supervisorji) imajo drugačne klicne znake. Če bi bilo res nekaj narobe, bi tudi počakali, da jim odgovoriš in če bi kdo od teh imel kaj tu zraven, bi jaz tudi dobil avtomatsko sporočilo na e-mail, pa nisem dobil nič - torej je vse ok.