Iztok,
brez zamere ampak četudi tvoja grafika podpira nič koliko monitorjev mam občutek, da je FS svojevrsten kar se tega tiče. Če se spomnim, ko smo pri A320 SIM preizkušali SLI konfiguracijo smo bili kratkomalo razočarani. Resda je bil to čas, ko so bili na sceni Athloni 64 3200, GeForce 6600GT ter FS 2004 ampak med ne SLI in SLI konfiguracijo praktično razlike ni bilo. Obe kartici sta t.im Dual DVI oz. vsaka ima po 2 izhoda za 2 monitorje, skupaj 4 monitorje. Ampak trik SLIja ni v tem, da potem lahko prikazuješ sliko na 4 monitorjih temveč da vsaka izmed kartic izrisuje po polovico slike na enem (1 !!) monitorju, kar v večini iger (ki so pravilno pisane za take grafike!) dejansko dvigne hitrost FPS za tistih 80% ali nekaj takega. In ker razlike med SLI konfiguracijo na enem monitorju napram ne-SLI konfiguraciji na istem monitorju praktično ni bilo, je A320 SIM opustil SLI konfiguracijo (Igor popravi me, če se motim).
Seveda je tehnologija šla naprej, ATI ima svojo podobno tehnologijo ampak verjemi mi, Flight Simulator je še vedno veliko preveč odvisen od procesorja kot pa od grafike in ker je tako pisan je pri Tebi verjetno rešitev le v še enem računalniku, kateri bo prikazoval sliko še na monitorju 3 in 4. Da pa bo to zašpilalo, potem rabiš WideView in
WideFS. In kot je Andrej napisal - tu mu lahko krepko verjameš, ker toliko pedigreja kot ima on na področju tehnikalij v FS ga nima nihče - četudi Ti uspe spravit skupaj, da boš gledal sliko na 3 monitorjih na enem računalniku, bo le-ta preprosto pokleknil pod težko kalkulacij, še posebej če boš imel odklenjene FPSje. Razlog pa je v napisanem zgoraj - FS ima grafično kartico zgolj za ustvarjanje posebnih učinkov in prikaz slike. Izračun objektov, terena, aerodinamike itd. pa opravlja procesor.
Žal, tako pač je in tu ne moremo nič narediti.