Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 19 Mar 2024, 08:02

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 18 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 15 Mar 2013, 00:04 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Nov 2006, 14:13
Prispevkov: 495
Kraj: Ljubljana
Rabim pomoč in sicer, rad bi, da virtual cockpit letala izgine in ostanejo le propeler, luči ter ostali efekti. Ideja je narediti vse teksture kabine prosojne oz. nevidne. Kolikor je meni znano je za popolno prosojnost teksture potreben črn alpha sloj. Omenjeno spremembo tekstur (DDS DXT1) sem izvedel z DXTBMP in v FSXu dobil namesto nevidne, povsem črno kabino? Izčrpal sem že vse ideje in googla pa nevem kaj bi lahko bilo narobe (zadeva je svoje čase v FS9 delovala)?

_________________
Ahhhh! the madness of cockpit builders will never end.
SIMon A320


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 15 Mar 2013, 08:01 
Nekje si se zafrknil pri pretvorbi tekstur. Sicer pa sploh ni pomembno. Če nočeš videti virtual cockpita se ga boš rešil s spreminjanjem datoteke Panel.cfg, kjer v sekciji [virtual cockpit] pobriši vnose ki ti ne ustrezajo. S tem boš tudi performančno pridobil, ker ti letalo ne bo več "klicalo" v obdelavo stvari, ki jih nočeš videti, ne pa da še vedno s tem da bi naredil teksture transparentne(torej ti ne koristijo nič) z njimi še vedno obremenjuješ procesor in grafično kartico. Pa tudi če bi teksture naredil transparentne - instrumenti (gauges), bi bili še vedno tam :-)


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 15 Mar 2013, 09:14 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Nov 2006, 14:13
Prispevkov: 495
Kraj: Ljubljana
Hvala za odgovor Andrej, očitno bo res nekaj na shranjevanju alpha kanala ampak še nevem kaj. Poanta pa je v tem, da bi rad ohranil funkcijo virtual cockpit, ker so nastavitve pogledov tam veliko lažje kot v 2D. Gauge sem pa že pobrisal, na mestih inštrumentov že vidim ven :) Ja pri vsej stvari negre toliko za zmanjševanje obremenjevanja PCja kot za možnost vklaplanja in izklaplanja določenih tekstur oz. elementov kabine.

_________________
Ahhhh! the madness of cockpit builders will never end.
SIMon A320


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 15 Mar 2013, 10:21 
No, če si že instrumente vrgel ven preko Panel.cfg, pa na isti način pomeči ven še tiste teksture, ki te motijo, pogledi bodo pa ostali, saj jih določa sekcija [camera] v Aircraft.cfg.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 15 Mar 2013, 15:35 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Nov 2006, 14:13
Prispevkov: 495
Kraj: Ljubljana
Govorim napamet, ker nisem doma ampak verjetno, če pomečem ven teksture bom videl v FSXu samo 3D ogrodje modela virtual kokpita? 3d model je pa tak kot je se ga neda editirat kolikor vem.
Kaj bi pravzaprav rad, recimo na spodnji slik je celoten virtual cokpit, jaz bi pa rad videl le propeler in krila s prečko recimo. Ali je to sploh mogoče doseči brez editiranja izvornega modela?
Slika

_________________
Ahhhh! the madness of cockpit builders will never end.
SIMon A320


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 15 Mar 2013, 16:33 
Sem na default Cessni 172 prizkusil namesto tebe. Kljub temu da sem v Panel.cfg pobrisal vse na temo "virtual cockpit" in v Model.cfg pobrisal vnos za interior model, pomeni, da se mi je prikazoval samo "Exterior model" sem še vedno videl volan, ročice komand motorja, instrumentalno ploščo in nekaj delov pokrova motorja. Dejansko bo izgleda rešitev edino narediti transparentne teksture za te dele letala, ki se kljub temu posegu v cfg datoteke kljub temu prikažejo, ker so očitno del exterior modela, druge razlage ni. Verjetno bo pa zelo odvisno od vsakega posameznega modela letala, kako bo reagiral na posege. Sem pa presenečen nad tem, kar sem videl, ker se ne sklada s tistim, kar piše v SDK-ju. Ampak za MS to ni nič novega. Kateri model letala bi pa ti dejansko rad uredil?


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 16 Mar 2013, 23:19 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Nov 2006, 14:13
Prispevkov: 495
Kraj: Ljubljana
Uh, hvala za tole ekspertizo... torej potrebna je modifikacija tako cfg-jev kot tekstur. Aha edino propeler bi rad ohranil. Si moram vzet malo več časa za tole in pogruntat alfa kanal, ki mi še vedno ne dela tako kot bi hotel?
Zadevo sem mislil najprej uporabiti na Cerenedovi 172tici in enkrat, ko izide FlightSimLabs-ovemu A320 ali pa, če se naveličam čakati, na Aerosoftovemu A320, če bo na teh modelih to seveda to sploh izvedljivo!

_________________
Ahhhh! the madness of cockpit builders will never end.
SIMon A320


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 16 Avg 2015, 16:58 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03 Sep 2007, 21:00
Prispevkov: 1420
A je to še aktualno, Simon? Aerosoftov 320 Extended CFM Vse dela, samo kabine ni :mrgreen: https://youtu.be/uMOzDokNGNQ

_________________
Silvo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 16 Avg 2015, 18:22 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 30 Apr 2015, 11:55
Prispevkov: 564
Kraj: Ljubljana
Tega problema še nikoli nisem imel, ali je to addon textura npr. repaint Adrie? Če imaš DX10 vključen ga probaj izključiti.

_________________
Branimir Filovski
S5DBF
Slika Slika FS3 Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 16 Avg 2015, 18:39 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03 Sep 2007, 21:00
Prispevkov: 1420
Simon dela svojo kabino in potrebuje samo pogled, brez vsega, pa da še vedno vse dela, zato sem tako predela, da mu bo mogoče odgovarjalo :wink:

_________________
Silvo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 17 Avg 2015, 13:31 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Nov 2006, 14:13
Prispevkov: 495
Kraj: Ljubljana
Hoj, ja pravzaprav je še aktualno.
Kako pa si to naredil? Izgleda kot, da bi premaknil točko pogleda izven kabine, nekam pred nos :think: ? Sklepam po pogledu nazaj in lebdečih delih kabine v 1:38 miniti videa. Ali lahko prosim pokažeš še en nočni vzlet s prižganimi lučmi (land, nose in rwy turn off lučmi), da vidim kako to izgleda. Hvala.

_________________
Ahhhh! the madness of cockpit builders will never end.
SIMon A320


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 17 Avg 2015, 13:43 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03 Sep 2007, 21:00
Prispevkov: 1420
Ja pobrisal sem modelu, kar ne potrebuješ, ti bom model poslal, samo mail mi daj

_________________
Silvo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 17 Avg 2015, 13:50 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03 Sep 2007, 21:00
Prispevkov: 1420
Ne morem nič prižgat, ker ni kje prižgat, a veš kakšne kombinacije tipk za luči?

_________________
Silvo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 17 Avg 2015, 14:01 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03 Sep 2007, 21:00
Prispevkov: 1420
Tukaj imaš model, mapa ima isto ime, kamor zamenjaj, original pa shrani na varno https://dl.dropboxusercontent.com/u/172 ... %20CFM.rar

_________________
Silvo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 17 Avg 2015, 15:15 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Nov 2006, 14:13
Prispevkov: 495
Kraj: Ljubljana
Luči bi se verjetno dalo prižgati s pomočjo LUA-scripte in FSUIPC-ja. Hvala za link. AirbusaX pravzaprav nimam, bom pa probal poiskat LUA za luči.

_________________
Ahhhh! the madness of cockpit builders will never end.
SIMon A320


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 17 Avg 2015, 19:24 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03 Sep 2007, 21:00
Prispevkov: 1420
Luči žal ne svetijo, ko greš ven jih pa vidiš

_________________
Silvo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 18 Avg 2015, 15:55 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Nov 2006, 14:13
Prispevkov: 495
Kraj: Ljubljana
Sem se bal, da luči ne bodo delovale. Takoj ko spreminjaš oz. brišeš model, začnejo izginjati tudi druge funkcije!
Zato sem imel idejo, da bi naredili teksture cockpita kar prosojne oz. nevidne s pomočjo alfa kanala. Nekaj sem probaval vendar ni delovalo zato sem pustil stvar stat (imam dovolj drugih projektov :mrgreen: ).
Pri Cessni bi ohranil propeler pri A320 pa samo luči.
Vseeno hvala za trud.

_________________
Ahhhh! the madness of cockpit builders will never end.
SIMon A320


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Prosojne/nevidne teksture
OdgovorObjavljeno: 18 Avg 2015, 20:37 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03 Sep 2007, 21:00
Prispevkov: 1420
Bom se še malo poigral

_________________
Silvo


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 18 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group