Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 28 Mar 2024, 23:45

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 22 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 08 Sep 2010, 17:07 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 15 Maj 2010, 20:56
Prispevkov: 85
Kraj: Ljubljana, Rudnik
Pred dnevi sem se prvič lotil izdelovanja scenerya za FSX. Začel sem izdelovati popolnoma izmišljeno letališče-Rudnik Airport(LJRU) :D :D . Delam v programu Airport Facilitator X verzije 1.08. Pojavile so se pričakovane težave, ampak ne vem kako naj jih odpravim. Tla na Barju niso ravna in pojavila so se odstopanja. Nekje se ploščad stika z okolico na isti višini na drugi strani pa je okolica višja, steza pa je na presenetlijvo ravnih tleh. Ali obstaja kakšen program s katerim bi poravnal te neravnine na območju letališča pa tudi če bi bilo celotno letališče kakšen meter višji. Samo da se te neravnine odpravijo na območju letališča. Imam pa še eno vpršanje glede ortofoto posnetkov in sicer kako jih vneseš v FSX.


Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 09 Sep 2010, 13:00 
Lahko bi ti dal tudi povsem direkten odgovor, kaj manjka, pa ti nočem narediti medvedje usluge. Za izdelavo scenarija je treba začeti v 1.razredu osnovne šole in pri prvi črki abecede, ker če imaš v znanju luknje, se boš kar naprej ](*,)

V veliko pomoč ti bo branje tegale: http://www.fsdeveloper.com./forum/index.php

Za konec pa vseeno namig: tvoj problem sliši na ime "flatten poly" ali morda v tvojem programu, ki ga sicer delno poznam, pa ne uporabljam: "airport background-flatten".


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 11 Sep 2010, 18:30 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 15 Maj 2010, 20:56
Prispevkov: 85
Kraj: Ljubljana, Rudnik
V mojem programu nisem zasledil 'airport background-flatten' pripomočka. Mi zaupaš kateri program uporabljaš, ker v AFXju imam tudi težave s kontrolnim stolpom, ki mi sploh ne dela. Sedaj preizkušam Airprot Design Editor pa imam občutek, da je boljši.

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 11 Sep 2010, 19:51 
Če boš naštudiral ADE= Airport Design Editor, potem si na pravi poti. ADE je po mojem mnenju najboljši program za izdelavo AFCAD scenarijev. Ampak še vseeno ti ostane kar precej stotin strani branja literature, da boš razumel sestavo in pomen vseh elementov AFCAD scenarija, pa še vedno ostane par nedokumentiranih trikov. Toplo priporočam da podrobno preštudiraš literaturo ki spremlja ADE.

Airport background - flatten pa ni pripomoček, ampak je lastnost poligona, orodje za izdelavo novih poligonov pa tudi v AFX-u imaš.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 11 Sep 2010, 21:58 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 15 Maj 2010, 20:56
Prispevkov: 85
Kraj: Ljubljana, Rudnik
Hvala za odgovor andrejdrobun, dobro je vedeti kateri program je bolje preštudirati. Sedaj sem skakal iz enega programa v drugega, ker nisem vedel kateri je boljši. Bom ADE preštudiral in poročal o napredku, če bodo kakšne malenkosti pa še sporočim.

LP


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 13 Sep 2010, 20:30 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 10 Sep 2009, 22:54
Prispevkov: 160
Kraj: Ljubljan, Rudnik
Se bom pa še sam malo vmešal v tole debato. Kar nekaj časa, že delam scenerye v enakem programu, kot je delal Žan(Airport Facilitator X). Pred nekaj tedni pa sem se odločil, da stopim korak naprej v izdelavi in poskusim Airport Design Editor=ADE. Vse je izgledalo OK, nato pa sem pretvoril iz ad2. formata v bgl. format z Compile Airport(Ctrl+C) in prišla je tale napaka:

ScruffyDuck Scenery Design Engine Compiling
Using FSX BglComp....


Parsing document: C:\Users\Tilen\Desktop\Programi\96_ADEX_TIL.xml

INTERNAL COMPILER ERROR: #C2430: Unrecoverable error parsing XML!
INTERNAL COMPILER ERROR: #C2006: Parse failed (0x80004005)
INTERNAL COMPILER ERROR: #C2003: Failed to process file: C:\Users\Tilen\Desktop\Programi\96_ADEX_TIL.xml

Seveda sem naložil tudi naslednje stvari:
-FSX SP1
-MFSX SDK
-SDK sp1a
-FSUIPC 4.30

Pa tudi ADE Environment Checker izgleda vredu. Prebral sem že veliko večino forumov, navodil skratka vse pa nisem našel rešitve. Napako imam že en teden pa je vseeno nisem odpravil.


Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

_________________
Lep pozdrav Tilen Šinkovec
http://www.airplane-pictures.net/member ... php?p=4457
"Velike ideje potrebujejo krila a tudi mehanizem za pristajanje."
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 13 Sep 2010, 21:46 
A je tvoj operacijski sistem Vista ali Win7?
Pa toplo bi ti priporočil, da namestiš še SP2 za FSX in pa seveda tudi paralelno verzijo SDK-ja.
Jaz z ADE delam na računalniku, kjer imam win/XP in nikoli nisem imel nobenih problemov podobnih tvojim.
Lahko pa mi pošlješ tale dotični projekt, torej datoteko s končnico ad2, pa jo poizkusim skompajlati pri meni, pa se bo dalo vsaj malo konkretneje reči, kje je problem.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 16 Sep 2010, 14:19 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 15 Maj 2010, 20:56
Prispevkov: 85
Kraj: Ljubljana, Rudnik
Tilen96, namesti FSX SP2 tako kot je andrejdrobun napisal. Nato pa poskusi shraniti projekt na npr. USB, samo ne na C disk oz. tam kjer imaš FSX nameščen. Če pa to ne bo šlo potem pa pošlji andrejdrobunu .ad2 datoteko pa ti bo lahko malo več povedal.

LP


Zadnjič spremenil Žan41, dne 16 Sep 2010, 14:22, skupaj popravljeno 1 krat.

Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 16 Sep 2010, 17:42 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 19 Okt 2009, 01:37
Prispevkov: 264
Živjo.
Letališče Lesce še vedno čaka na junaka, ki bo scenarij LJBL uskladil z novonastalim stanjem na terenu.
LP, Franci


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 16 Sep 2010, 18:15 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 15 Maj 2010, 20:56
Prispevkov: 85
Kraj: Ljubljana, Rudnik
Franci iz moje strani nažalost bolj težko, ker sem šele začel spoznavati program za izdelavo. Tako da se še bolj ali manj učim, pa še projekt Rudnik Airport(LJRU) sem si omislil, ki ga bom izdeloval še kar nekaj časa.

LP


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 16 Sep 2010, 18:56 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 10 Sep 2009, 22:54
Prispevkov: 160
Kraj: Ljubljan, Rudnik
Žan in Andrej hvala za odgovore. Sedaj mi je nekako uspelo ampak se še učim, tako, da bo za kakršne koli končne izdelke treba še počakati.

Lp

_________________
Lep pozdrav Tilen Šinkovec
http://www.airplane-pictures.net/member ... php?p=4457
"Velike ideje potrebujejo krila a tudi mehanizem za pristajanje."
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 24 Sep 2010, 14:46 
Odsoten
Administrator
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Mar 2003, 15:56
Prispevkov: 3956
Kraj: Cerklje na Gorenjskem, Slovenija
Brez zamere ampak mene napak spominja na težavo povezano z MS XML4 parserjem... Je naložen ali ni?

_________________
Goran Brumen


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 20 Feb 2012, 19:11 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 23 Feb 2011, 12:26
Prispevkov: 2
Kraj: Brežice
Mam probleme z dodajanjem letališč na simulator (FSX) noče mi pretvorit iz XML v BGL zato bi proso če bi mi lahko gdo pomagal. Ker mi jo noče naložit na forum bi proso da napišete email da pošlem.
To letališče sm naredo v programu FSX Planner
Hvala :D


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 20 Feb 2012, 20:18 
Program FSX Planner je hroščast da bolj hroščast ne more biti - poizkusi s programom ADE, je brezplačen in ga najdeš t u k a j.
Če se boš pa v komunikaciji še nekoliko potrudil in ne utrujal slovensko mislečih možganov s pretvorbami (proso ni žito, ampak "prosil", gdo=kdo, pošlem=pošljem in tako dalje...), te bomo pa še bolj veseli.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 27 Jan 2013, 18:45 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03 Sep 2007, 21:00
Prispevkov: 1420
Eno vprašanje za znalce. S katerim programom lahko razpakiram BGL datoteko, da dobim posamezne objekte. Modelconverterx to naredi odlično, vendar samo za fsx. Potrebujem pa za fs9. Hvala

_________________
Silvo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 27 Jan 2013, 20:41 
:D aha, te je naskočilo gozdno gospodarstvo Kranj? Žal se "modelov" delanih na stari način ne da razpakirati iz BGL-jev, ki so bili pisani na stari (scasm api) način.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 27 Jan 2013, 22:35 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03 Sep 2007, 21:00
Prispevkov: 1420
V bistvu popravljam LJLJ na prave pozicije in se zatakne samo pri vstavljanju objektov. Modelconverterx lepo odpakira vse objekte, ko pa hočem posamezne shraniti v nov bgl za fs9, pride do ene napake in v datoteki ni nič. Za fsx je pa uredu. Delam pa z ADE in google sliko za podlago.

_________________
Silvo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 27 Jan 2013, 22:56 
Resnično nebi vedel, avtor knjižnjice za LJLJ je Goran. Vem, da so objekti delani še v SCASM kodi in je že to, da ti je sploh ratalo odpreti knjižnične bglje skoraj manjši čudež. To da hočeš shranjevati posamezne objekte kot modele je pravilen postopek. Zakaj pa pride do napake pri izdelavi modela za FS9 pa nebi vedel, ker tega sploh nisem poizkušal.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 27 Jan 2013, 23:06 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03 Sep 2007, 21:00
Prispevkov: 1420
Potem postopku sem Goranove objekte prenesel v FSX :mrgreen:

Slika

_________________
Silvo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Izdelava letališča
OdgovorObjavljeno: 27 Jan 2013, 23:09 
Ja, vse lepo in prav, ampak zaradi ljubega miru jih imaš brez dovoljenja avtorja lahko samo za lastno uporabo.
Pa še s tem nisem povsem ziher, če ne kršiš določil pogodbe za končnega uporabnika. Se ne spomnim točno, kaj tam notri piše, ampak če je samo standarda pogodba, potem si v bistvu v prekršku.


Na vrh
  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 22 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group