Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 19 Mar 2024, 13:24

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 61 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja

Kaj narediti? (Anketa je informativnega značaja.)
Glasovanje se je zaključilo dne 01 Avg 2007, 19:38
Premakniti poti za voženje južneje 38%  38%  [ 10 ]
Upoštevati default MS napako 62%  62%  [ 16 ]
Skupaj glasov : 26
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Jul 2007, 20:53 
Odsoten

Pridružen: 23 Dec 2003, 17:10
Prispevkov: 648
Kraj: Ljubljana
Lejte kaj jaz ne razumem pri celi stvari. Vito trdi da tako ali tako 60% ne zlovda dol ničesar. Potem pa pravi, da če popraviš Afcad zafrkneš letenje po mreži. ??

Drugače kapiram kaj želiš povedati, samo.../\

Jaz sem za "as real as it gets"

My 2cents


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Jul 2007, 21:36 
Odsoten
Admiral
Admiral
Uporabniški avatar

Pridružen: 27 Avg 2005, 16:09
Prispevkov: 1059
Kraj: Cerkno
Bom poskusil čisto enostavno razložiti še enkrat:

Če Andrejev "ground layout" ne bo enak tistemu, ki je default (da razčistimo, Andrejev je točen glede na RL, default pa ni točen), potem bo sektorsko datoteko za kontroliranje v IvAc-u (isto velja za ASRC in podobne programe - naj mi kolegi z VATSIMa oprostijo, če sem po napačno imenoval njihovega radarskega klienta - žal ga ne uporabljam in nisem prepričan, da je res ASRC) prilagoditi enemu ali drugemu - obojemu pač ne gre.
Če bo torej prilagojen na default M$ (kot naj bi ga po predvidevanjih imela večina pilotov, ker pač ne bodo hoteli/mogli/želeli/dodaj poljubni glagol... instalirati dodatnih datotek), potem se bodo piloti z novim sceneryjem (ki bodo verjetno po večini Slovenci) glede na radarsko sliko vozili po travi. Isto (le obratno) velja, če sektorsko datoteko prilagodimo na nov scenery - v tem primeru se bo pač glede na radarsko sliko večina pilotov z default sceneryjem vozila po travi.

Zato je naša močna želja, da bi bil ground layout novega sceneryja enak Microsoftovemu default, pa čeprav je zgrešen.

Dovolj jasno? Ali naj zadevo narišemo? :mrgreen:

_________________
Boštjan


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Jul 2007, 22:06 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
Da še na primeru FS-ja povzamem bistvo za Alexa - ker ni poanta le v radarjih.

Če premaknemo TWY južneje, bomo ta popravek zloadali mi, ki reicmo online predstavljamo 40% prometa. V tem primeru bomo morali gledati 60% ostalih, ki dodatka ne bodo zloadali - in teli bodo glede na naš nov scenery vozili čez apron direkt čez naše parkinge. Mi pa bomo glede na tujce vozili po travi in bili parkirani preblizu njihovega taxiwaya. Zato govorim, da se ne da kontrolirat te zadeve, ker je 100m razlika prehuda. Gre za glavni taxiway, ki je preveč bistven za normalno taksiranje in se mora pokrivat z vsemi verzijami, tako kot steza, ki enostavno MORA biti na istem mestu v vsakem sceneryju.

In ja - glasoval si za "as real as it hets" in tu se stvar zalomi. Glasoval si za realnost offline letalcev, za online letenje pa zgornji način taksiranja po travi in čez aprone zaradi premikov prav nič ne spominja na as real as it gets. To je bistven problem.
Dovolj razumljivo?

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Jul 2007, 23:00 
Odsoten

Pridružen: 23 Dec 2003, 17:10
Prispevkov: 648
Kraj: Ljubljana
Kako pa je pol z zadevo v Frankfurtu, isti problem?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Jul 2007, 01:07 
Mi je prav zal, ampak se moram se enkrat oglasiti, ker se je Sheriff enostavno sam s sabo nekoliko skregal, kar se tele zadeve okoli AFCAD-a za LJLJ tice:

V neki drugi izbi, kjer je govora o novi razporeditvi parkingov, risanju ustreznih kart, objavljanju notamov nima nic proti temu, da se to izvede tudi in predvsem za potrebe online letenja. In kaj bo potem to pomenilo za tiste, ki novega AFCAD-a ne bodo imeli? Zaradi preimenovanja in premika polozaja parkirnih pozicij bo med tistimi, ki novi AFCAD imajo in med tistimi, ki ga nimajo prislo do prav take ali pa se vecje zmede, saj bodo eni na poziciji, ki jim je bila dolocena po eni verziji videli letalo, ki sicer stoji povsem pravilno parkirano na neki drugi poziciji iz drugega AFCAD-a, ali scenerya, ce hocete. Ampak proti temu nacelno nima zadrzkov, razen prekratkega roka za izvedbo do naslednjega eventa 28.07./07. Enostavno ne vidim razloga, zakaj je spreminjanje polozajev in ostevilcenja parkirnih pozicij mozno in dopustno s strani online letenja, premik steze za vozenje pa ne, saj se za vse spremembe na LJLJ prav zdaj nudi enkratna prilika!

Torej, Sheriff, daj mi ,prosim, pojasni zakaj pricakujes, da sprememba parkirnih pozicij ne bo vnesla zmede med uporabniki popravljene verzije in uporabniki default verzije, premik TWY-a pa bi jo?


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Jul 2007, 01:20 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
Zato, ker se je že sedaj glede na karto ustrezne parkinge približno ciljalo - razlika med SLO2004 in default parkingi je že sedaj za polovico parkinga levo-desno - s tem da so nekatera letala obrnjena proti terminalu z nosom, druga prbl. v smeri 090. Po spremembi parkingov bodo sedaj celo vsa letala z nosom naprej - kar za sabo potegne celo eno razliko manj - ostaja le še razlika levo-desno, katere se zaradi realnosti ne izogibamo.
Je pa ena bistvena razlika med mojimi parkingi in tvojim TWY: Na parkingih so vsa letala še vedno na apronu in zložena pred terminalom,
pri tvojem TWY pa letala niso na njem, niti letala primerjalno ne na apronu.

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Jul 2007, 08:33 
Za letosnje je prepozno, zagotovo pa se udelezi naslednjih predsedniskih volitev. S takimi sposobnostmi manipulacije, kot jo izkazujes na tem mestu, bi bil zagotovo zelo uspesen politik in bi ze v samem startu imel zagotovljene glasove bralcev tega foruma. Dobil sem odgovor, vendar me ne zadovoljuje, ker si spretno slabosti spremenil v prednosti, ker naj bi po tvojih trditvah v polozaju parkirnih pozicij ne bilo skoraj nobene razlike. Iz prilozenega:

Slika

je pa razvidno, da trditev nikakor ne drzi, zadeva se nanasa na scenery za FS X, da ne bo pomote, in nikoli me ne bos preprical, da med default AFCAD-om LJLJ in dejanskim stanjem ne obstaja toliksna razlika, da med uporabniki ene ali druge verzije nebi prislo do popolne zmede ze na apronu, saj je ocitno, da je default gate 1 skorajda za tretino razdalje med pozicijami SZ od dejanske pozicije 5.

Ce zelis slediti RL spremembam na LJLJ, potem je to mogoce doseci le s spremenjenim AFCAD-om. In ce se ze spreminja AFCAD, ki bo od default scenerya odstopal za toliko, kot je prikazano na pricujoci sliki, potem je popolnoma irelevantno navajanje, da bi tudi popravek pozicije platforme in TWY v kakrsnikoli meri dodatno zakompliciral nastalo situacijo.

Citat: "100-metrska razlika je prehuda, da bi jo delali - onemogoči vsakršno normalno TWR kontrolo in follow me, da lahko TWR pozicijo kar zapremo, ker nima smisla kontrolirat." Oprosti ker sem blond, ampak mi tole nikoli ne bo jasno. Ali pa naj razumem to kot izvajanje custvenega pritiska na bralce, kot eno "predsednisko" finto, ker trditev je povsem iz trte izvita.

Za konec pa samo se ena: Za pisanje v tejle temi sem porabil ze toliko casa, da bi bil medtem AFCAD LJLJ za FS X ze gotov, zato zavihtim svojo levo nozico in zoga v velikem loku odleti na desno krilo, Gorchi?


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Jul 2007, 13:04 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
Tudi ti bi bil huda konkurenca na volitvah, če bi kandidiral :mrgreen:
saj pomoje razumeš povedano, pa dalje zagovarjaš svoj premik za bralce, pa vendarle še en odgovor, potem pa upam, da mi ne bo treba več razlagat eno in isto.
Seveda bi vsi radi imeli FS čimbolj podoben realnemu svetu. Bilo bi super, če bi vsi pred letenjem na LJLJ namestili popravek TWY in parkingov. Takoj sem za. Pa saj iz lastnih opažanj vidim, da stran Ivao-ja pred letenjem od tujcev obišče kakih 10% ljudi. Od tega bi jih največ polovica zares namestila popravek.
Ker kontorliram/letim večinoma online, je logično, da je zame (in za večino ostalih online letalcev/kontrolorjev) pomembnejši pravilen prikaz ostalih letal (tujih) na apronu ali na TWY-ju, kot pa postavitev ostalih objektov, za katere je super, da so tam kjer so, ampak ne odtehtajo nevšečnosti online. Offline letalci teh pomislekov seveda nimajo in je normalno, da so za premik.

Kot pravim:
Razlike med parkingi v default FS9 in SLO2004 dodatkom so že sedaj, ampak niso pretirano moteče in se da delat z njimi, ker se celotna zadeva s parkiranjem dogaja vsaj na samem apronu - torej je apron v default verziji tam, kot v slo2004 (seveda z nekaj razlike širine/dolžine), ampak center dogajanja pa je na istem mestu. Temu bi lahko rekli kompromis med realnostjo in delovanjem - apron na istem mestu: da - postavitev parkingov: ne.
Pri tebi pa: apron na istem mestu: ne - postavitev parkingov: ne.

Še nekaj slikovnega materiala, kjer je bolje razvidno o čem govorim:
Slika

Evo kaj je to: To so spremembe parkirnih pozicij (narisane so na hitro in niso točne), katere zagovarjam, kar:
- se vse nemoteno dogaja na apronu, ki ni premaknjen
- ker so piloti s default sceneryjem glede na naše SLO2004 Charte in ATC že sedaj morali parkinge približno ciljat - če ša že so parkirali na default način - pa to ni predstavljalo nobene hude zmede - letalo je bilo pač obrnjeno proti terminalu - najhuje kar se je lahko zgodilo, je bilo to, da je bilo to letalo parkirano vmes med dvema obstoječima parkingoma na SLO2004 - še vedno pa so bili vsi - tako default kot SLO2004 zloženi na apronu in nihče se ni za nič sekiral.
Velikokrat se zgodi na mreži ,da se 2 pilota connectata na isti parking in se pač eden s slew mode-om premakne drugam. Kaj, če se je nekdo prijavil na SLO2004 PSN3, pa videl med 2 in 3 enega z nosom naprej - nič, premaknil se je na PSN-4.
- ker spremeba parkingov ne prinaša nobenih dodatnih sitnosti, temveč jih začuda še nekoliko odpravlja, čemur ti praviš manipulacija z bralci - pa poglej sliko: VSA letala v zrognji vrsti so sedaj parkirana z nosom naprej - default ali SLO-200x, le pozicije levo-desno se še vedno razlikujejo, kot so se prej - bomo pa vsi na istem za pushback - kar dela morebitne odstopke v poziciji letal levo-desno še manj moteče, saj je prva faza pushbacka vedno narejena naravnost-nazaj
- ker to v določeni meri odpravlja nevšečnosti pri kontroli in pilotih. Če je pilot na PSN3 želel taxirani za odhod, tega ni mogel stpriti direktno, če je na njegovi desni med PSN2 in 3 stalo default parkirano letalo - moral se je premakniti na PSN4 ali pa še sam narediti pushback. Če bo sedaj pilot poleg novo-parkiranega SLO200x pilota stal na default parkingu, bo k večjemu toliko levo-desno, da bo pilot verjetno lahko naredil pushback v vsakem primeru, ali pa si izbral drug parking, če bosta oba preblizu, kot se to dogaja že sedaj med SLO2004:SLO2004 uporabniki, k ise slučajno prikažejo online na istem parkingu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Slika
Kaj je drugače z mojim zagovarjanjem parkingov in tvojim TWY in apronom:
- stvar se online ne odvija na istem apronu in istem glavnem TWY-A
Kaj se zgodi online pri AD SLO200x uporabniku:
- letala so parkirana v terminalu ali zadaj na cesti pred garažno hišo
- letala se po TWY-A vozijo po robu same platforme (aprona) in vozijo čez TWY P in N. "Hold short of A", "give way to" postane za TWR neuporabna fraza.
Kaj se zgodi z uporabniki SLO2004 in default letališča na tvojem letališču online:
- letala se vozijo med TWY-A in stezo. Fraza za TWR follow A320 to H/P K as number 2,3 .. ni več uporabna
- letala bodo parkirana na TWY P in N.
- terminal bo na sredi aprona
Kontrolorjem na TWR: postane kontrola povsem nerealna, če se vsak 2. pilot vozi narobe glede na njegov screen, kontrola smisla več nima, za follow me pa izguba časa sploh karkoli početi gor. Prepričan sem, da so ostali kontrolorji enakega mnenja.
Vedeti je potrebno tudi, da vsak kontrolor, ki na mrežo pride, začne svoje delo na LJLJ_TWR - če bi jaz začel na takem TWR, kjer bi se mi vsak 2. pilot vozil narobe in skrižano, bi enostavno rekel Hvala lepa in adijo - če novih kontrolorjev ne bo, pa veš kako se nam piše. LJLJ je osrednji del začetkov kontrole in usposabljanja za online delo in ne sme biti razlik v položajih TWY in aprona med verzijami, kontrolorji pa pričakujemo, da se bo letalo glede na radar po TWY-A res vozilo po TWY-A. Enemu kontrolorju se da razložit, zakaj so nekatera letala na apronu malce zamaknjena levo-desno, to da se pa vozijo skozi bajte na drug ostran in 100 metrov zamanknjeno, pa zagotovo ne - in tak bo gotovo izgubil veselje do online kontrole.

Slika

Kot rečeno, še vedno si ti avtor zadeve - rečem ti lahko le, da bo tovrstna zadeva za online letenje pri nas neuporabna in je ne bomo kupovali, pilote, ki bodo kljub temu uporabljali to zadevo pa pustili na čakanju za odhod, dokler ne bo apron za ostalimi piloti prazen, da bo pilot, ki prisega na tvoje koordinate, lahko taksiral glede na naše zaslone skozi terminale in travo. Zdaj pa naredi kakor hočeš. Verjetno računaš na "offline" kupce.

Upam, da je bila moja razlaga tokrat dovolj jasna in vedi, da tovrsti popravki načenjajo stabilnost IVAO-SI in posledično tudi KVLS.

P.S.: Če pa imaš dober predlog, kako doseči, da bo vsaj 90% tujcev dejansko imelo tvoj popravek LJLJ letališča, ko bodo prileteli k nam, pa izvoli.

---------------------------------------------

Citiram:
Za konec pa samo se ena: Za pisanje v tejle temi sem porabil ze toliko casa, da bi bil medtem AFCAD LJLJ za FS X ze gotov

V tem času, bi vidva z Goranom, če bi le bila bolj kooperativna, imela narejen nov terminal, hangar, garažno hišo in popravek parkingov za FS9, pa magari če računata za to. S tem bi nas bilo večina FS9 letalcev bistveno bolj zadovoljnih, kot z zdajšnjimi 'projekti'.

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Jul 2007, 15:19 
Prosim, da prenehas z negativno agitacijo in prepricevanjem ljudi kaj bodo kupili in cesa ne bodo kupili, oziroma kaj bodo uporabljali in cesa ne bodo uporabljali.
Vsak bo pac uporabljal tisto, kar mu bo pasalo, ti pa ze sedaj, ko se glede vsega skupaj se dogovarjamo ze kar vnaprej obljubljas sikaniranje uporabnikov, ce bodo uporabljali dolocen software, kar se mi ne zdi prav prevec demokraticno.

Lani sem se udelezil enega kar dobro obiskanega eventa v LKPR, pa me niso "skenslal" zaradi tega, ker nisem imel aktiviranega njihovega scenerya, ki so ga na uradni strani lepo reklamirali in priporocali, jaz sem ga sicer "snel", vendar pa ga nisem uspel pravilno instalirati. Prav tako sem, ponavljam, preprican, da bodo stalni obiskovalci in guruji, ki uporabljajo zadnje verzije kart zagotovo pozitivno sprejeli in pozdravili prihod novega in seveda tudi tocnega AFCAD-a, kjer bodo tocne tudi koordinate parkirnih pozicij. In ker jih vse vec uporablja tudi letala opremljena z FMS-i in bodo dejansko lahko uporabljali karto 10-9A (parkings and stands coordinates) za inicializacijo teh napravic.

Sicer pa se enkrat poudarjam: Nimam povsem nic proti temu, kaj boste pocenjali v FS2004, zaradi mene lahko premaknete vse cisto kamorkoli hocete, vsekakor bi si pa za FS X zelel, da bi bila zadeva tocna - iz mnogih razlogov, ki jih ta trenutek niti ne moremo predvideti.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Jul 2007, 15:56 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
Ne vem, kako bodo sprejeli, če pa praviš, da se zadeva dela le za FSX. Misliš, da si bomo vsi naenkrat kupili nove PC-je, da bomo lahko taxirali po tvoji zamisli? Boš naredil popravek Goranove SLO2004? Dvomim. Scenarij, ki ga vidim je takle, da bosta vidva lepo dalje skrbela za FSX, v FS9 pa bo ostala celotna zadeva brez sprememb - kako naj potem na FS9 uporabljamo nove karte?

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Jul 2007, 16:30 
Jaz sem pripravljen narediti free AFCAD za FS9 ki bo "sinhroniziran" z obstojecim stanjem v payware sceneryu SLO 2004 (vkolikor seveda tega ne bo naredil Goran, se morava enostavno dogovoriti glede tega) in ki bo deloval brez vecjih odstopanj tudi v free in default sceneryu za omenjeno verzijo simulacije.

Za FS X pa sem ravno tako pripravljen narediti AFCAD, vendar pod pogojem, da se stvar izvede korektno, to je z dejanskimi koordinatami tako krizisc TWY A in G in A&F ter realnim razporedom parkirnih pozicij. Sem se enkrat vse premeril in napaka od steze do TWY A je 50m, pri dolzini TWY P in N so pa pri mikromehkem pridelali se dodatnih 20 metrov glede na stezo, kar pomeni, da letalo pravilno parkirano na parkirni poziciji v default sceneryu v realnosti dejansko stoji z nosnim kolesom nekako v ravni SV zidu terminala.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Jul 2007, 17:21 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 27 Mar 2003, 13:40
Prispevkov: 988
Kraj: Ljubljana
=D>

Andrej le tako naprej- od besed k dejanjem! I like!

LP z otoka Capri (kjer rastejo kapre)
Metod


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Jul 2007, 19:07 
Odsoten
Administrator
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Mar 2003, 15:56
Prispevkov: 3956
Kraj: Cerklje na Gorenjskem, Slovenija
Okej, malo sem Vas pustil na miru, sedaj pa je Andrej prišel z zelo dobrim kompromisom. Za FS2004 pustimo reči z M$ napako, za FS X pa se naredi zadevo postavljeno kakor se gre. Itak trenutno je še malo letalcev online s FS X, vendar pa se zna zgoditi ena velika tranzicija iz FS9 na FSX v relativno kratkem času, recimo pol leta. Takrat pa bomo že zdržali, kajne?
Dejansko zdej gre Brnik v hude spremembe in v prihodnosti se znajo spremembe krepko poznati. Okej, če bi sfalil M$ za 10, 20m, pol še ne bi bil tak halo, razlike pa so precejšnje. Ta trenutek predelujem tla v Slo2004 in imam iz AIP-SUP002/2007 podlago in za več kot širino steze (60m) je premika celotne ploščadi s TWY A in pisto. In Slo2004 s predelavo na trenutno stanje bo verjetno tudi zadnja predelava Slo 2004 za FS2004. Naprej pa bo vseeno treba s FS X, saj vsake toliko dobim tudi kak e-mail, kako je s kompatibilnostjo za FS X. Hkrati pa na mojem ostarelem Athlonu XP64 3200 in GF6600GT FS X s SP1 deluje skoraj na nivoju FS2004, le mogoče cca 20% slabše...

Hkrati upam, da bom(o) kmalu dobili kak nov ortofoto posnetek; sedanji nosi letnico 2006 (verjetno poletje 2006) in se še enkrat zelo zahvaljujem kolegu s foruma, ki mi ga je pridobil (plus še nekaj fantastičnih fotografij, ki so tudi skoraj zlata vredne).

In še za zaključek, upam, da bo Microsoft ali ACES studio, pred izdelavo novih verzij upošteval vsaj Evropska letališča iz Eurocontrolove kartografske strani, kjer so letališča po koordinatnem sistemi WGS-84 in ne bo delal več napak, kakor do sedaj (torej direktno upošteval koordinatne sisteme kot da so WGS-84; Slovenija ima recimo D-48). In Slovenija ima še majhno napako, Grki imajo napake tudi za kak km ali več...


:wave:

_________________
Goran Brumen


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Jul 2007, 19:32 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
Citiram:
Za FS2004 pustimo reči z M$ napako, za FS X pa se naredi zadevo postavljeno kakor se gre.

To pomeni, da uporabniki FS9 ne bomo mogli več taksirati pravilno glede na online ATC in nista nič rešila, oz. ni kompromis.

Kompromis bi bil tak, da mi online objavimo free service packa za FS9 in FSX, ki upošteva premik in da popravimo ATC sector fajle.
Vidva pa morata za uporabnike FS9 poskrbeti tako, da izdata popravek SLO2004, ki premik upošteva.

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Zadnjič spremenil Šerif, dne 28 Jul 2007, 19:36, skupaj popravljeno 1 krat.

Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Jul 2007, 19:34 
Odsoten
Administrator
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Mar 2003, 15:56
Prispevkov: 3956
Kraj: Cerklje na Gorenjskem, Slovenija
Šerif napisal/-a:
Citiram:
Za FS2004 pustimo reči z M$ napako, za FS X pa se naredi zadevo postavljeno kakor se gre.

To pomeni, da uporabniki FS9 ne bomo mogli več taksirati pravilno glede na online ATC in nista nič rešila, oz. ni kompromis.
Kompromis bi bil, da naredita popravek za SLO2004 in free LJLJ tudi za FS9 - če že premikata zadeve v FSX.
V nasprotnem primeru onemogočata normalno online letenje v FS9.

In kdo je rekel, da se to ne bo zgodilo?

_________________
Goran Brumen


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Jul 2007, 19:40 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
Sorry, nista dovolj jasno pojasnila zadeve.
lahko še enkrat na kratko povzameš(-ta), kaj bo narejeno za odpravo težav med FS-jema online?

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Jul 2007, 19:58 
Dragi Sheriff, ocitno streljas v temo in ponovno poudarjam: supporta za katerikoli izdelek za MSFS, ki bi trajal dlje kot 24mesecev ne ponuja nobena softwerska hisa, naj bo to Cloud9, FlyTampa ali katrakoli druga. Predvsem se pa vsaka takoj ogradi od zadev kakrsne stalno zahteva obcestvo tega foruma.
Tocno se ve, kaj support nekega izdelka pomeni in vse kar je bilo doslej storjenega, je bilo storjeno korektno in na nivoju.

Nama z Gorchijem od zadev o katerih je govora v tej temi dejansko ni treba storiti nicesar - po prav nobeni postavki, vse kar sva ali bova naredila je cisto in povsem dobra volja slediti razvoju nekega letalisca v trenutku, ko je v RL neka zadeva do take mere dorecena, da jo je smiselno prenesti tudi v simulacijo.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 29 Jul 2007, 12:20 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
Čakajta, sedaj vaju pa oba še enkrat vprašam, in prosim da se izjasnita.
Andrej govori o sinhronizaciji AFCAD-a z obstoječim stanjem v SLO2004? Pogovarjamo pa se o SLO2004 in tvojem novem sceneriju - in odstopkih v teh dveh. Kako misliš sinhronizirat free LJLJ za FS9 s SLO2004 - če pa tu NI premika TWY, ki ga ti predvidevaš v FSX.
Goran, ti pa praviš, da je Andrej ponudil dober kompromis. Kje ga vidiš? Andrej hoče pač premaknit zadevo v FSX, kako bomo online glede na popravek taxirali v FS9 - to je tisto o čemer cel čas govorim - in ne vem kje ti vidiš kak kompromis, če v naslednjem stavku že govoriš o tem, da v FS9 pustimo povsod M$ napake, v FSX pa vse premaknemo.

Zdaj pa mi, prosim. jasno, jedrnato in kratko odgovorita na tole vprašanje:
Ali bosta (kdorkoli bo že kaj delal in kakor se bosta zmenila) ob premiku TWY-A in platforme v FSX zaradi posledičnih odstopkov v FS9 in neskladju s položaji letal online poskrbela tudi za uporabnike FS9 in nadaljevanje normalnega voženja na LJLJ na mrežah?
Če je odgovor "da", potem rabimo:
- popravek free LJLJ za FS9, ki vključuje Andrejev premik v FSX payware (za tujce online)
- popravek free LJLJ v FSX, ki vključuje premik v FSX payware (za tujce online)
- ker postane Goranov dodatek SLO2004 na LJLJ, če popravka zanj ob premiku v FSX ne bo, za online LJLJ neuporaben - si bomo morali zato namestiti free verzije LJLJ?

V naprej najlepša hvala za bolj konkretne odgovore od gornjih.

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 29 Jul 2007, 20:06 
Odsoten
Administrator
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Mar 2003, 15:56
Prispevkov: 3956
Kraj: Cerklje na Gorenjskem, Slovenija
Glej,
Slo2004 bo dobila popravek v gabaritih aprona in ostalega tako kot je sedaj. Če rabiš screenshot, povej, tla so že (skoraj) porihtana. Free LJLJ za FS2004 je že sedaj isto kar je payware Slo2004 vendar je konkretno oskubljena, torej bo tudi Free Slo2004 za FS9 dobila izgled kakor Slo2004 na tleh.

Za FS X in kasnejše pa se popravi vse skupaj tako, da bo ustrezalo ortofotoposnetkom, torej, da so gabariti tako, kot morajo biti in ne po M$. Srčno upam, da bodo s FS XI pravilno umestili Slovenijo; upanje je, saj so že s FS X postavili avtocesto skoraj tja, kamor paše. Popravka Brnika za FS X pa skoraj zagotovo do konca leta ne bo, zatorej so lahko do nadaljnega miren. Ampak hočeš nočeš, enkrat bo potrebno potegniti črto in narediti reči, kakor so pravilne. In če pogledaš, kaj vse ponujajo novejši FS in kako rasejo apetiti uporabnikov, bo zato prej ko slej treba Ljubljano postaviti na ortofoto tla. In ker ortofotoposnetek obstaja (četudi iz poletja 2006), bo za FS X preprosto nuja, da se naredi tako kot je treba.

In žal Ti bom rekel naslednje. Če se ne strinjaš s tem kompromisom in bi rad imel tudi za FS X upoštevano M$ napako, potem bo nekdo moral zavihati rokave in zadeve postaviti tako, kot Ti meniš da je prav. Andrej, Mirko in jaz bomo šli po poti, kakor sem napisal.
:wave:

_________________
Goran Brumen


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 29 Jul 2007, 21:26 
Jaz imam lahko do naslednjega konca tedna gotovo letalisce LJLJ za FS X - tocen AFCAD + tocen razpored in dimenzije objektov (vkljucno s fingerji) v ne photoreal izvedbi, torej z uporabo default in AG objektov kot free verzijo.


Na vrh
  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 61 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group