Šerif napisal/-a:
- Goran, se pravi, popravljena bo SLO2004 in Free LJLJ za FS9 tako, da se bo MS napaka še naprej upoštevala, spremenjene bodo parkirne pozicije glede na zdajšnje stanje. (Imaš v mislih tudi fingerje?)
Jap, samo nedelujoče, če se izda zadeva v doglednem času.
Šerif napisal/-a:
- V FSX pa bo TWY premaknjen glede na ortofoto in ko bodo ljudje online začeli prehajati na nov FSX scenery, nekateri pa pač ne bodo kupovali FSX, bo online problem. Naj obliko LJLJ na radarjih zamenjamo za FSX varianto ali pustimo na FS9?- Po tranziciji na FSX, kakor praviš, da se dogaja in naj bi se v pol leta zgodila (recimo), bodo nekateri uporabljali Andrejevo LJLJ, drugi ne. Tale bistven 100m premik med FS9 in FSX pa bo ostal tako pri free verzijah kot pri payware za oba simulatorja. Mogoče sem kaj spregledal, vendar nisem zasledil odgovora na to, kako se online tem odstopkom izognit. Andrej je govoril o Notamu v Ivao diviziji, ki bi ponuja popravek:
Citiram:
Ne vem a je res tak problem napisati med NOTAM-e na IVAO sekciji, da vecina uporabnikov uporablja free scenery LJLJ in polinkati zadevo, jo bodo vsi z veseljem uporabljali in se s tem dolgorocno izogniti tezavam
To sem jaz razumel kot popravek FS9 na Andrejev nov scenery za FSX za omogočanje normalnega taxiranja, katerega naj bi tujci sneli - in upošteva premik v fs9 in X. Okej, kaj bi pa naredil, če bi M$ izdal FS X s taxiwayi in vsem ostalim končno točno? Potem bi pa prosili za popravek, da bodo te reči poštimane tako kot je bilo v FS2004 oz. v Sloveniji FS 2004. Lej enkrat je treba tega naresti konec in predvidevam, da bo LJLJ (pa še katero drugo letališče) za FS X postavljeno na ortofotoposnetek. Ortofotoposnetka pa ne moreš več nategovati tako kot dosedaj. In da smo si na jasnem, tu ne gre samo za parkinge, tu gre za premik in uskladitev vsega skupaj, torej TWY A, TWY K, TWY F, TWY P in TWY N, ter seveda parkirnih ploščadi (vseh) skupaj s parkirnimi pozicijami.
Šerif napisal/-a:
Citiram:
Gorchi napisal/-a:
Za FS2004 pustimo reči z M$ napako, za FS X pa se naredi zadevo postavljeno kakor se gre.
To pomeni, da uporabniki FS9 ne bomo mogli več taksirati pravilno glede na online ATC in nista nič rešila, oz. ni kompromis.
Kompromis bi bil, da naredita popravek za SLO2004 in free LJLJ tudi za FS9 - če že premikata zadeve v FSX.
Gorchi napisal/-a:
In kdo je rekel, da se to ne bo zgodilo?
Si tu mislil na kompenzacijo napake med FSX ortofoto in FS9 ali le o parkirnih pozicijah na apronu. Bistvena težava online je 100m premik TWY med FS9 in X in ne toliko sami parkingi. Online zaradi sceneryjev večina še vedno uporablja FS9 in ga tudi bo v naprej.Gorchi napisal/-a:
Mimogredice, prvič sem se vozil za Follow Me in moram reči, da je to feeling brez primere
In če bosta za FS9 popravila le parkinge, TWY-A in apron pa premaknila le v FSX, follow me-ja ne bo več na LJLJ, prav tako verjetno ne LJLJ_GND, vprašljivo je tudi, komu se bo dalo zaj... s TWR pozicijo.
Najbolj črn scenarij vajinih premikov TWY v FSX, če za sabo ne popravita zadev v FS9 in zadevo sinhronizirata bo ta, da bo tovrstno neskladnje močno odbijalo člane h kontroliranju takega "letališča" saj ne vemo, ali naj zaslone prilagodimo na FSX ali ne. Teli člani, ki sedaj kontrolirajo niso ravno navdušeni nad odstopki, zato kot tim ATC-jev na Ivao pričakujemo konkretnejše popravke FS9 free/pay in FSX free in sinhronizacijo tovrstnega premikanja TWY-A v FSX. Novim članom sam ne bom razlagal zakaj polovica letal vozi drugače (100m čez zgradbe ali po travi) - tovrstno neskladje bo ljudi odbijalo - kontrole bo vse manj - posledično še pilotov.Sliši se smiselno, da bi hkrati z novo verzijo LJLJ za FS X prišel še zadnji popravek za FS2004, ki stvari postavi točno po ortofoto posnetku in ostalih načrtih.
Igor K. je IVAO-SI diviziji zagotavljal, da kluba VLS brez nas ni, da smo bistveni pri zagotavljanju znanja o procedurah itd. Ker od vaju obeh nisem dobil odgovora, da se premik TWY bo sinhroniziral v obeh simulatorjih, ampak govorita le o parkingih, se iz tega jasno vidi, da se na online razmere požvižgata, oz. kritik na račun enostranskega premikanja ne jemljeta dovolj resno, v primeru premika, pa za sabo nista pripravljena popravit nastale škode za online letenje. (Andrej sicer ni član KVLS, kolikor mi je znano.)
Šerif napisal/-a:
P.S.: Naslov teme je bil "kaj narediti". Sprašujem se, zakaj sploh sprašujeta "kaj narediti", če vedno naredita po svoje?
Naslov je veljal, dokler ni prišel Andrej s kompromisno rešitvijo. Mogoče pa bi dali še eno možnost v anketo pa jo izvedemo ponovno?
Sicer pa vse skupaj je izzvenelo kot dialog med Tabo, Andrejem in mano, praktično brez komentarjev drugih, kar pa tudi ni prav.