Prekopirano s slovenske verzije strani
http://slo4fsx.no-ip.biz pod jezičkom podroben opis:
Citiram:
Kot sem že na prvi strani omenil, so priprave, pridobivanje gradiv in izdelava scenarija dosedaj trajali že več kot dve leti. Da Vas nebi pustili čakati na kompleten izdelek še nadaljni dve leti, kolikor bo predvidoma trajala izdelava drugega dela, je prišlo do odločitve, da scenarij izdamo v dveh delih. Prvi del scenarija, ki je sedaj na razpolago, pokriva teritorij Slovenije vzhodno od petnajstega poldnevnika in s tem je dosežena skoraj natanko polovična površinska pokritost.
Na omenjenem področju podrobno virtualno predstavljamo dvanajst letališč in vzletišč. Naj najprej naštejem letališča s trdo podlago: Maribor - Orehova Vas (LJMB), Cerklje ob Krki (LJCL), Šoštanj - Lajše (LJVE) in Slovenj Gradec (LJSG). Letališče LJVE ima poševno stezo, prav tako imata poševno stezo letališče s travnato podlago Novo mesto - Prečna (LJNM) in vzletišče Zagorje - Ruardi. Poleg omenjenih dveh, so v scenariju predstavljena še naslednja športna letališča oziroma vzletišča: Murska Sobota - Rakičan (LJMS), Ptuj - Moškanjci (LJPT), Celje - Levec (LJCL), Slovenske Konjice - Žiče, Imeno in Metlika - Prilozje. Kot 13. je v scenarij je dodano tudi letališče Ljubljana (LJLJ) v začasni obliki, saj je obdano samo s privzetimi objekti, povsem natančno pa so izdelane manevrske površine, ki odražajo trenutno stanje, razveselili pa se ga bodo predvsem online letalci.
Med navedenimi letališči poteka živahen promet, zelo dejavni so Pilatusi PC-9, občasno pa vas lahko preseneti tudi L-410. Tudi letala spločne kategorije tipov: Bellanca - Citabria, Cessna C-150, C-172, C-206, Piper Pa-18, Pa-28 Warrior, Pa-28 Archer, Pa-38, Pa-44, Polikarpov PO-2, Socata Rallye, Socata TB-10, TB-20, Robin DR-400 in Utva 75, skupno 16 različnih tipov, preoblečenih v preko 60 letal, ki tudi v realnem svetu letajo po slovenskem nebu. Gneča je tolikšna, da je dejansko treba paziti, da ne pride do trčenja - kot v realnem svetu.
Celoten scenarij leži na podlagi iz povsem na novo, z orodji za FS X izdelanega reliefa terena (mesha) v resoluciji LOD11 na katerem so postavljene teksture tal na katerih so v pravilnih gabaritih posejane zgradbe iz avtogeneriranih objektov, na posebno zanimivih točkah pa smo dodatno postavili še preko 500 podrobno modeliranih eminentnih objektov kot so nuklearna elektrarna v Krškem, termoelektrarna Šoštanj, tovarna glinice in aluminija v Kidričevem, gradovi, cerkve, samostani, televizijski oddajniki in še bi lahko našteval.
Posledično scenarij kot celota deluje izredno lepo in je dejansko najboljši možen približek realnosti. Kljub dobremu videzu pa ta scenarj ne obremenjuje računalnikov nič bolj, kot pa so obremenjeni s scenarijem iz originalnega Flight simulatorja X. Dejansko smo na veliko lokacijah z našim scenarijem opazili bolj tekoče delovanje, kot pa s privzetim. Najšibkejši računalnik na katerem smo naš izdelek preizkušali je imel Pentium 4 procesor s taktom delovanja 3.0GHz, grafično kartico Nvidia G Force 7600GT z 256 MB grafičnega spomina in 3GB delovnega spomina, pa je Flight simulator X na področju našega scenarija povsem tekoče deloval s povprečno 30 do 35 FPS, torej Vam, če imate računalnik na katerem FS X normalno deluje, zaradi našega izdelka zagotovo ne bo treba s področja strojne opreme, ničesar dodajati ali spreminjati.
Verjel ali ne, FPS so dejansko v veliki večini primerov boljši, kot pa v default sceneryu.