Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 29 Mar 2024, 08:53

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 21 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 31 Avg 2009, 12:13 
Slika

Slika

Slika

Slika


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 31 Avg 2009, 13:02 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 15 Jun 2004, 09:52
Prispevkov: 190
Kraj: Beltinci
Zelo lepo =D> . Upam, da bomo lahko kmalu vzleteli z LJMS :lol: .


LP Simon :wave:

_________________
Slika
Intel CORE i5-4670K
Gigabyte Z87-HD3
Kingston DDR3 8 GB 1600 MHz
2X Seagate Baracuda 1TB
Gigabyte ATI HD 7850 2GB


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 31 Avg 2009, 13:15 
Če se ne zgodi še kaj izjemnega, potem se bo dalo prve izvode scenarija naročiti v roku nekaj dni.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 31 Avg 2009, 15:42 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Feb 2005, 20:47
Prispevkov: 482
Kraj: Stajerska
uaaaauuu..... :shock: =D> =D>

_________________
LP Anton
ADR577, S5APT
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 31 Avg 2009, 21:56 
Odsoten

Pridružen: 06 Dec 2006, 11:37
Prispevkov: 277
Andrej, samo eno majhno vprašanje če dovoliš, ali niso določena drevesa malo previsoka, ali pa se mi samo zdi?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 31 Avg 2009, 22:11 
Odsoten

Pridružen: 02 Apr 2008, 16:09
Prispevkov: 93
Izjemno! Se že zelo veselim izdaje prvega dela tega čudovitega scenarija! =D> =D>

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 31 Avg 2009, 22:12 
Lado, o višini dreves v FS X sva govorila 1000 in enkrat in mislim, da sem ti 1000 in enkrat povedal, da so med 25 in 33% prevelika. Proti temu ni zdravila, pa tudi razloge zakaj so prevelika sem ti, upam da, dokaj točno pojasnil. Prava inštanca za tovrstne pritožbe so programerji Microsoft game studios, firmo so, kot nam je znano pred časom zaprli. Razlog za velikost dreves pa je v tem, ker z manjšim številom objektov ( položaj vsakega posameznega objekta pa mora računalnik seveda cel čas procesirati) pokrijemo večjo površino. Kot vemo je FS X že tako zelo zahteven do strojne opreme, pa si predstavljajte, kaj bi šele bilo, če bi bila drevesa za 1/3 manjša - posledično bi jih bilo treba za zelo podoben vizualni učinek imeti na neki določeni površini 1/3 več, kar bi še dodatno upočasnilo delovanje FS X-a.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 31 Avg 2009, 22:32 
Odsoten

Pridružen: 13 Jan 2009, 18:54
Prispevkov: 217
Kraj: Sevnica
Uau... no comment

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 01 Sep 2009, 13:07 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 04 Jun 2006, 22:57
Prispevkov: 251
Kraj: Ljubljana
=D> =D> =D>

Super novica!

_________________
Tomaž Drnovšek
Moji FSX videi


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 02 Sep 2009, 14:12 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Avg 2008, 12:04
Prispevkov: 1182
Kraj: Domžale
Ne vem kako delujejo texture za drevesa v FSX vendar v FS9 se je dalo stvar pomanjšati samo s texturam, namesto enega drevesa so narisali več manjših dreves, dodatek je na voljo v Avsimovi knjižnici. Tako si lahko tudi zmanjšal število objektov v nastavitvah in pridobil na FPS.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 02 Sep 2009, 14:55 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 04 Jun 2006, 22:57
Prispevkov: 251
Kraj: Ljubljana
Hm.. tole se mi pa zdi zanimivo.. na delovanje verjetno vpliva število objektov in njihova resolucija. Torej, če je en objekt sedaj prevelik, bi namesto dveh manjših naredili enega, v katerem bi bila dva drevesa.. po površini enaka enemu večjemu, nekaj takega kot je napisal Klemzi? Čemu pa to ne gre?

_________________
Tomaž Drnovšek
Moji FSX videi


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 02 Sep 2009, 18:43 
... ampak ker je Aces Studios v verziji za FS X nekoliko drugače zmodeliral tista dva poligona, ki ju s pomočjo ustrezne teksture v simu vidimo kot drevo (dvema pravokotnikoma na katera se lepi prosojna tekstura drevesa, je dodal tretjega, ki stoji pod kotom 90 stopinj, in se nanj "lepi" slika krošnje), so rezultati rešitve, ki se jo je dalo uporabiti v FS9, katastrofalni v FS X in se te finte enostavno ne da uporabiti. Kar je še huje je pa to, da so zafrknili tudi s transparentnostjo in čim poizkusiš nekaj premakniti iz centra objekta, je zgodba končana. Pa še en protiargument imam za, sicer delujočo, rešitev v FS9: Ker zgornji del objekta, ki vsebuje crash efekt, s pomočjo prosojne teksture očem skriješ se ljubiteljem nizkega letenja kar naprej dogaja, da se zaletavajo v nevidne objekte. Kar predstavljajta si, da je model drevesa visok 30 metrov, pa naredimo s pomočjo prosojne teksture zgornjo polovico nevidno.

Na tejle sliki sem levo drevo pomanjšal za četrtino in ga prekopiral v desno, pa poglejta, kakšna lepa nevidna "crash zona" je nastala. Verjetno bi ob vsakokratnem pristanku na tem letališču prišlo do crasha, če bi bila drevesa navidezno pomanjšana.

Slika


Prava rešitev tega problema bi bila seveda možnost skaliranja objekta drevo, ki pa nam je avtor FS X iz ne vem kakšnega razloga ni naklonil, žal.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 03 Sep 2009, 10:30 
Odsoten

Pridružen: 06 Dec 2006, 11:37
Prispevkov: 277
Katero letališče je na sliki?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 03 Sep 2009, 12:27 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 15 Jun 2004, 09:52
Prispevkov: 190
Kraj: Beltinci
Celje.

Sem kar uredil tvoj post, Simon in iz vprašaja naredil piko.

_________________
Slika
Intel CORE i5-4670K
Gigabyte Z87-HD3
Kingston DDR3 8 GB 1600 MHz
2X Seagate Baracuda 1TB
Gigabyte ATI HD 7850 2GB


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 03 Sep 2009, 18:44 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Avg 2008, 12:04
Prispevkov: 1182
Kraj: Domžale
Hvala za obrazložitev Andrej, se mi je kar zdelo da so morali stvar zaj*** spet.
Res ne vem kak so lahko izdali spet simulator s tako velikimi drevesi :(


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 03 Sep 2009, 20:29 
Kaj isem dovolj dobro razložil iz katerega razloga so drevesa oversized? Že tako FS X "požira" slabotne mašine, če bi bilo avtogeneriranih dreves še več ( in če bi bila manjša, bi jih bilo treba za isti efekt dejansko več), bi bili računalniki še bolj obremenjeni. Tako, da jaz oversized dreves ne vidim ravno kot kakega od večjih zaj**ov pri celi zadevi.


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 04 Sep 2009, 23:48 
Odsoten
Administrator
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Mar 2003, 15:56
Prispevkov: 3956
Kraj: Cerklje na Gorenjskem, Slovenija
Heh, pa drevesa so le en objekt, ki ne štimajo. Tudi ceste ne štimajo, vsaj za Slo 2004 sem moral ceste narediti skoraj še enkrat toliko široke, da so zgledale kolikor toliko. Pa še kaj bi se našlo.
Sicer pa še nekaj o drevju. Dalo bi se narediti tudi posebne objekte z ustreznimi višinami, širinami pa še z mnogo boljšimi teksturami ampak potem bi bili FPSji porazni, risanje dreves noro počasno in še kaj. Zato je pač včasih treba ugrizniti v malce kiselkasto jabolko, sprejeti kak kompromis pa je. Še en kompromis, ki ga je treba s FS X sprejeti na veliko razočaranje vseh v prejšnih FSjih "razvajenih" uporabnikov dodatkov je tudi odpiranje/zapiranje vrat hangarjev, ograj, vklop/izklop luči ipd. z menjavo frekvence. Vse to zahvaljujoč Microsoftu. Da o programiranju dinamičnega scenerya ne govorim...
(Andrej oprosti za tale intermezzo ampak se nisem mogel upreti)
:wave:

_________________
Goran Brumen


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 05 Sep 2009, 13:02 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 27 Maj 2009, 20:19
Prispevkov: 20
Kraj: maribor
naj scenery izide čim prej pa,če so v njem mala ali velika drevesa.
je vse ostalo dovolj čudovito.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 05 Sep 2009, 19:37 
Odsoten

Pridružen: 06 Dec 2006, 11:37
Prispevkov: 277
Če ste dovolj pozorni, boste opazili da so samo ena in ista drevesa prevelika, ostala bi še kar bila, mogoče bi pa se dalo tistih ta večjih znebit, pa kakšno manjše postavit na tisto mesto??


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Pa še nekaj za prekmurce
OdgovorObjavljeno: 06 Sep 2009, 20:09 
Odsoten
Administrator
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Mar 2003, 15:56
Prispevkov: 3956
Kraj: Cerklje na Gorenjskem, Slovenija
Lado, po domače - ne serji. Autogen je autogen in če narišeš na teksturo pravokotnik in rečeš, riši gozd, potem bo FS izbral, katero drevje bo risal. Če pa bi že hotel kaj se igrati, potem pa stvari segajo v datoteke zaščitene s "copyright by Microsoft". Razumeš?

_________________
Goran Brumen


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 21 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group