Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 29 Mar 2024, 12:02

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 6 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Vidljivost PAPI
OdgovorObjavljeno: 18 Avg 2007, 08:56 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 27 Mar 2003, 13:40
Prispevkov: 988
Kraj: Ljubljana
To ze nekaj casa opazam med pristanki v LJLJ ali LJMB.
Vidljivost PAPIja je relativno slaba saj se ga dobro vidi sele kaksne 3 milje pred TDZ. (vreme tukaj ni faktor- 9999)
Po pogovorih z nekaterimi piloti na zadnjem srečanju (ohoho časa nazaj) mi je bilo rečeno, da se PAPI v dobrih pogojih vidi tudi iz holdinga na DOL.
Ali je to mogoce v mojih nastavitvah ali je to stvar BGLja in definicija vidljivost dolocenih objektov na dolocenih razdaljah.
Hvala!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Avg 2007, 09:44 
Ali govoris o vidljivosti PAPI luci v sceneryu SLO2004 ali na splosno?


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Avg 2007, 09:56 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 27 Mar 2003, 13:40
Prispevkov: 988
Kraj: Ljubljana
SLO2004...splošno so bolje vidni kot v tem scenery-ju.
Saj morda iscem dlako v jajcu! :oops:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Avg 2007, 11:49 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 13 Dec 2006, 00:47
Prispevkov: 218
Kraj: LJMB
Hja, verjetno gre za to, da se objekti pred teboj nalagajo
v nekem zaporedju. Torej, mislim, da v vsakem primeru
programsko nekje obstaja definicija "kdaj naj se nekaj začne
risat" pred opazovalcem. In v tem primeru je DOL očitno
še predaleč, da bi se PAPI začel pojavljati, prav tako runway.
Bi pa bilo svetovno ja, če bi se to dejansko že pokazalo
nekje nad DOL, vsaj za visual app.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Avg 2007, 19:41 
Evo, je ze Shemish delno odgovoril. Razdalja do katere je kak objekt viden je bilo ze eno veliko torisce med Gorchijem in mano, ko sva ustvarjala tale scenery in moje osebno mnenje je, da je Gorchi z omejevanjem vidnosti objektov na racun boljsih FPS kar vsepovsod odlocno pretiraval, ampak kaj cmo', on je bil "chief designer".


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Avg 2007, 21:21 
Odsoten
Administrator
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Mar 2003, 15:56
Prispevkov: 3956
Kraj: Cerklje na Gorenjskem, Slovenija
Ja niso take PAPI luči kot so one od originalne steze. Poglej Free LJLJ, tam ni objekta PAPI luč, verjetno se res bolje vidi. Vendar pa tudi MS luči se ne vidijo vedno tako dobro kot bi se sicer v realnem svetu. Še vedno pa menim, da nasplošno se dovolj zgodaj pokažejo, da lahko pravilno pristaneš. Žal je treba nekje narest prerez, ali modelirat luči in pri tem včasih izvajati prav čudne ukrepe, da se luč vidi daleč (recimo aprroach luči, da se vidijo tako blazno daleč, se v začetku vidijo kot stožci veliki cca 10m) ali pa preprosto ponucat nekaj, kar je MS naredil, pa ni najbolje ampak vseeno približno zgleda (kot so oznake na pisti, ki so simetrične s smeri 13 in 31, četudi iz 13 ni toliko oznak...).
Včasih je treba narest kak kompromis, žal.

_________________
Goran Brumen


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 6 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group