Spet bom siten
ampak z nasveti. Poleg predlogov drugih in pa videa kako se leti v resnici imam še par opazk:
- LOC approach iz vzhoda ima 3,77° glide. S clean konfiguracijo tega v dobro aerodinamično zasnovanem letalu kot je 737NG ne moreš leteti. To si lahko opazil, ker hitrosti nisi mogel držati pa še previsoko si bil. Probaj npr. s flapi 15 in spuščenimi kolesi pa boš videl, če gre. Če ne, dodaš še kakšno stopnjo flapov. To pomeni, da je planning pomemben. Ko prideš na FAF moraš že imeti to konfiguracijo, tako da splaniraj upočasnitev dovolj zgodaj.
- ND: gre čisto za subjektivno izbiro, ampak na approachu se ponavadi splača range takoj nastaviti na najnižjo vrednost. Lahko probaš tudi CTR mode če delaš takšen circling.
- Oziraj se bolj vizualno. Vem, da je to težko v simulatorju, ampak vseeno. Kar je na ND ti je samo v pomoč.
- Kakšna je bila tvoja Vref? Za lažjo referenco si nastavi to na MCP
- Podobno velja za heading. Tudi če letiš na roke, uporabljaj to funkcijo, ker boš precej lažje letel bolj točno.
- Missed approach altitude. Nastavi si jo, ko imaš čas. Na go aroundu ga sigurno ne bo.
- Throttli so ti na finalu šibali gor in dol, vendar dvomim da zaradi slabih potenciometrov. Nekako si probaj zapomniti potreben thrust za posamezne konfiguracije in teže, če ne za drugega nujno za final approach. Ni težko, hitro si prideš gor (za začetek si zapomni vrednosti ko letiš z A/T oz. ko A/T izklopiš). Potem nastavi potrebno vrednost in opazuj dogajanje. Po potrebi popravi. Popravki nikoli niso veliki niti hitri. Nastaviš, počakaš, da se letalo odzove, analiziraš stanje in popraviš po potrebi.
Kljub vsemu, lotil si se enega težjih approachev, tako da vadit in še enkrat vadit.
_________________
Aljaž PrislanSlovenia Training CoordinatorInternational Virtual Aviation Organisation
http://www.ivao.si