Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 28 Mar 2024, 13:58

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 7 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
OdgovorObjavljeno: 25 Jan 2015, 13:50 
Odsoten

Pridružen: 10 Dec 2014, 14:29
Prispevkov: 70
Spet se oglašam da malo popestrim ta nas forum.
Sem iskal to zadevo tukaj na forumu in je nisem nikjer zasledim pa se obračam na vas ki imate že več izkušenj glede flight-planov in kontrole.
Zanima me če se z GA letalom odločim leteti naprimer iz Berlina v Ljubljano in že vnaprej vem da ne bom imel zadosti goriva, kako napisati flight plan za vmesno letališče, kjer bi se ustavil in samo dotočil gorivo tako, da bi kontrolor na tem letališču vedel da grem samo tankat.
Saj vem da se da v fuel and payloudu to nastavit med letom ampak ni to-to.
Če kdo ve kako to vpisat v FP in kaj sporočiti kontrolorju le-tega letališča ko pristaneš oz. rulaš do aprona??Mogoče request taxi to refuling ali kako?
Hvala vsem za odgovore.
LP
Miha


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 25 Jan 2015, 15:08 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Avg 2008, 12:04
Prispevkov: 1182
Kraj: Domžale
Za takšne primere bi verjetno oddal 2 FPL, ker niti ne moreš izpolniti pravilno FPL - čas do LJ 5h, endurance pa 4h - malo si izmišljujem.

Torej prvi FPL iz Berlina do XXX in drugi FPL xxx do LJ.


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 26 Jan 2015, 12:56 
Odsoten
Nadzornik
Uporabniški avatar

Pridružen: 22 Sep 2006, 11:53
Prispevkov: 527
Kraj: Ljubljana
Še moje skromno virtualno mnenje:
Ne glede na to ali le polniš gorivo, pretovarjaš potnike ali tovor, moraš na letališču pristati ter zapeljati z vzletno pristajalne steze. Kam boš šel in kaj rabiš na letališču je bolj stvar (predhodnega) dogovora s službo za oskrbo letal. Torej gre za zaključen polet, ki rabi svoj načrt poleta. Enako za nadaljevanje.

En načrt poleta bi zadostoval le v primeru, da na vmesnem letališču ne zapelješ s steze, ali se je sploh ne dotakneš, in opraviš le "touch&go" ali "low pass" ali "missed approach". Pri treningih se to naredi velikokrat - recimo IFR let iz LJLJ v LJLJ s "touch&go" v LJMB bi imel tak načrt poleta: LJLJ VALLU LJMB VALLU LJMB pri čemer dodaš komentar /RMK LJMB TGL.

Mislim pa tudi, da se ti v vsakem primeru načrt poleta zaključi, ko si enkrat na tleh in zapelješ s steze (ali pa če tam steze sploh ni bilo :mrgreen:)

_________________
Danilo


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 26 Jan 2015, 13:07 
Odsoten

Pridružen: 10 Dec 2014, 14:29
Prispevkov: 70
Lep pozdrav.
Hvala vama za hiter odgovor, stvar mi je sedaj bolj jasna ;)
Torej bi moral oz. je tako najbolje da naredim FP od letališča A do letališča B in ko pristanem na letališču B prosim za "taxi to refuling" oz. "request taxi to fuel station", tam natankam, napišem nov FP iz letališča B do LJLJ.
Verjetno nekako tako ane?
In po "čisti kmečki pameti" bi moralo imeti letališče pumpo nameščeno oz. je najbolje dat kak dodelan scenery od letališča na katerem bi tankal...?
Hvala še enkrat,
Miha


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 26 Jan 2015, 15:56 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 27 Mar 2003, 13:40
Prispevkov: 988
Kraj: Ljubljana
V RL se takim postankom reče technical stop, ki ga v LJLJ regularno opravlja IranAir na poti nazaj v Teheran. Na Flightradar24 je ta let označen kot Paris Teheran, kako pa izgleda "strip" za takšen polet pa naj pove kdo iz KZPS...kak bi pa bilo to izvedljivo na IVAO, pa ne vem, ker v sam plan poleta ne smeš dati ICAO identa za letlišče, ker ti drugače plan zavrne.


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 26 Jan 2015, 17:45 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Avg 2008, 12:04
Prispevkov: 1182
Kraj: Domžale
Iran Air ima FPL xxx-LJLJ in nato nov FPL LJLJ-xxx

To kaj kaže FR24 je velikokrat samo podatek iz GDS - rezervacijskega sistema popravljen s strani uporabnikov, ki dodajo callsigne ipd. Nimajo pa te podatki neke veze kak ima FPL zadaj. Npr kak čarter za Adrio je bil popravljen da leti LJU-AYT, čez par mescev pa pod isto številko letijo nekje čisto na drugem koncu Evrope, FR24 pa še vedno kaže originalni podatek - je pa odvisno od tipa avijona (če ima ADSB) in pa "radarjev" v okolici odhodnih - dohodnih letališč. Nova verzija FR24 sama popravlja imena letališč leta.

V glavnem;

FPL mora biti za vsak let na novo izpolnjen. Popraviti se morajo podatki o letališčih, ruta, čas na ruti, za koliko časa imaš goriva ipd.
Logičnega plana s premalo goriva do destinacije itak ne moreš sploh izpolniti saj bi imel čas na ruti npr 5h goriva pa za 4h.
Drugo pa je, če med letom porabiš več kot je bilo planiranega goriva, potem pa zaprosiš kontrolo za spremembo plana in pristaneš na vmesni destinaciji. Še vedno pa moraš za odhod do končne destinacije oddati nov FPL.


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 26 Jan 2015, 17:49 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Avg 2008, 12:04
Prispevkov: 1182
Kraj: Domžale
MNemec napisal/-a:
Lep pozdrav.
...in ko pristanem na letališču B prosim za "taxi to refuling" oz. "request taxi to fuel station",...

In po "čisti kmečki pameti" bi moralo imeti letališče pumpo nameščeno oz. je najbolje dat kak dodelan scenery od letališča na katerem bi tankal...?


Malo preveč kompliciraš. v FS imaš drugače svoj meni v katerem reguliraš količino goriva na letalu. Na pumpi pa ti vsakokrat natoči do konca. V resnici je dostikrat to kar cisterna, ki se pripelje, na manjših letališčih pa imajo pumpe.Tako da odvisno kje pristaneš, če pristaneš v kakšnem Celju potem itak ni kontrolirano letališče in se sam odpelješ do pumpe, če pa pristaneš na kakšnem Munich potem bi bilo pa smešno da bi jim reku da hočeš taxirat do pumpe ali pa kakorkoli. Pač nekam se sparkiraš kamor te dajo in potem pride "cisterna" - odpreš okno v meniju in izpolniš koliko goriva hočeš.
Mogoče bi bilo zanimivo v Portorožu, kjer imajo pumpo in bi takšno frazo mogoče res lahko uporabil.


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 7 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group