Vse sem napisal bol v šali, ko sem opazil nove meje v FIR-u na eye. Mogoče je bil naslov res malo neprimeren.....se opravičujem
. Sicer pa si mi to že razlagal v Idriji ko sem delal v tvojem kraju
. Vprašal sem te kako, da je del Austrijskega ozemlja pod kontrolo Nemškega FIR-a. Konktetno Innsbruck, pa sva obdelala tudi zračne prostore in pa ta primer Mura sektor. Pa tudi pred cca mesecem dni sem imel priložnost obiskati kontrolo peleta v Ljubljani pa sem dobil kar nekaj informacij kako poteka promet preko Slovenije. Ampak...ok, to mi je popolnoma jasno, da je FIR določen iz praktičnega vidika (tu ni kompenzacije
) v realnem letalstvu. Kako bo pa to izgledalo v virtualnem letalstvu mi pa ni čisto jasno.
Primer: Letim iz Balatona - Mađarska v Maribor IFR FL180 . Na mreži sta prisotna oba FIR-a na Mađarskem in v Avstriji. Pa dajmo da je prisoten še Vito
na LJLA_CTR Na eye-u se vidi grafično, da je Maribor - LJMB pod kontrolo LOVV_CTR. Kaj sedaj?! Ali je pravilno, ko me Mađar preda Austriski kontroli in ko pridem pod FL125 me LoVV-CTR preda LJLA_CTR? Oz. če pri nas ni nobene kontrole me LOVV_CTR ko pridem pod FL125 preda enostavno na 122.80 ali pa me bo že LHCC_CTR sustil pod FL125 in direktno na LJLA_CTR, oz na 122.80 če tebe
Vito ni ?