Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 28 Mar 2024, 20:49

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 29 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Avtor Sporočilo
OdgovorObjavljeno: 05 Maj 2011, 09:52 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 27 Mar 2003, 13:40
Prispevkov: 988
Kraj: Ljubljana
Sem že nekaj časa gledal tole izbo.

Ideja o predavanjih in podajanju znanja je seveda zelo dobrodošla, se pa ne strinjam z omejevanjem.

Ali imate občutek, da po našem virtualnem zračnem prostoru Slovenije letajo tako moteči piloti, ki bi bistveno kvarili izkušnjo? Jaz mislim, da ne. Nasprotno, sem mnenja, da so na splošno naši piloti nad povprečjem IVAO.

Omejitve bi imele morebiti smisel, če bi bile urejeno sistematično na nivoju IVAO, ampak se bojim, da bi to pomenilo upad števila pilotov, kar pa ni v interesu nobenega.

Fantje- če želite popoln profesionalizem, pojdite v realno letalstvo, ker virtualno MORA biti dostopno VSEM, ki si to želijo, pa čeprav niso najbolj vešči!

LP vsem,


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 05 Maj 2011, 12:12 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 19 Okt 2009, 01:37
Prispevkov: 264
No končno eden, Metod, ki misli s svojo glavo, ne pa s pilotsko nadutostjo.
To je pozitivno razmišljanje.

Pa ste res čudni fantje. Namesto, da bi Istoka pohvalili za čezoceanski let, ga zasmehujete in odvračate od letenja njega in s tem tudi druge. Tu ni perspektive. Treba je ljudi vspodbujati in hkrati opozarjati na napake.
Le tako bosta divizija in klub odigrala svojo pozitivno vlogo.
lpf


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 05 Maj 2011, 14:42 
Odsoten

Pridružen: 23 Dec 2009, 09:05
Prispevkov: 69
FranciLAV napisal/-a:
No končno eden, Metod, ki misli s svojo glavo, ne pa s pilotsko nadutostjo.
To je pozitivno razmišljanje.

Pa ste res čudni fantje. Namesto, da bi Istoka pohvalili za čezoceanski let, ga zasmehujete in odvračate od letenja njega in s tem tudi druge. Tu ni perspektive. Treba je ljudi vspodbujati in hkrati opozarjati na napake.
Le tako bosta divizija in klub odigrala svojo pozitivno vlogo.
lpf


Se popolnoma strinjam s Francijem in Metodom. Vaja dela mojstra, zato čim več letenja v kontroliranem
zračnem prostoru. Ne se bat napak ali napačnega komuniciranja, saj se na napakah dejansko največ naučiš.

Skratka: letenje, letenje, letenje.....

lp.Bojan


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 05 Maj 2011, 22:17 
Odsoten

Pridružen: 05 Dec 2009, 12:30
Prispevkov: 977
Ker mi moj ego ne da miru :rotfl: moram spet mal napisat :twisted:
Metod ne dober komentar, odličen vsaj zame. Omejitve ? Nikakor ! Moje osebno mnenje je da je IVAO namenjen ljudem ljubiteljem letalstva kateri si želijo občutiti realno letenje na virtualnem nebu. Pričakovati od ljudi, ki hodijo v službo, doma skrbijo za svojo družino in imajo še kakšne druge hobije in pa obveznosti, da bi morali najprej opraviti nek PPL da bi lahko letel na več motornih letalih, je zame (z vsem spoštovanjem Marko oprosti ampak bom vseeno napisal ) velika neumnost. Zakaj? Zato, ket bi virtualno nebo IVAO zeeeeeelo samevalo. Mene motijo že nekater "drobne" omejitve v naši diviziji in to zato, ker veljajo samo v naši diviziji. Ampak sem se odločil dokler naši di capoti vodijo vso stvar kakor pač jo, se nebom pritoževal niti vmešaval. Kadar rabim kakšen nasvet in pomoč jo dobim drugače pa bom svoj prosti čas na IVAO izkoristil tako, da bom karseda užival, se trudil odletet procedure kar se da pravilno, obenem pridobit čim več znanja na tak ali drugačen način. In ko pridem do te točke znanja da bom svoje znanje lahko posredoval komu drugemu bom to z veliiiiikim veseljem naredil. Kakor je to naredil Aljaž, ki rad pomaga in ne kritizira zakaj sem rinil in švical cez ocean. Njegov stavek sem si zelo zapomnil: " Če boš korekten, ti bo vsak kontrolor rad pomagal, ker so v glavnem vsi zelo prijazni." Za to mi je prekleto žal, da sem sploh opisal ta polet preko oceana. Zakaj? Zato, ker je nakoncu izpadlo kao malo znanja imamo in da je bolje imeti 4 dobre pilote kot 10 slabih. Da bomo zdej se šolal kot pravi piloti. Nimam nič proti kakšnemu seminarju samo nekaj bi rad povedal Dragi mladci (pa brez zamere :D res prosim) Imam 48 let delam ko konj, skrbim za tri jezikave predvsem pa zelo paaaaametne hčerke, imam vrt, ki ga je treba preštihat plet zalivat, moram obešat perilo, poslušat ženo kaj moram še nardit letos, prosit, če lahko gledam hokej, če nima slučajno ona kaj v planu za gledat,kuhat, skrbim za hišo, odplačujem kredit, si moram sam gate kupit, pozimi kidat pred bajto, psa pelat na sprehod za katerega sem bil odločno proti!, a pol bom pa še na tečaj hodu da bom lahko letu več motorna letala na virtualnem nebu!? Malo morgen !
en lep veče še naprej :wave: :D


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 05 Maj 2011, 23:17 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 02 Avg 2009, 11:02
Prispevkov: 896
Kraj: Celje
Virtualno nebo bo takšno, kot si ga bomo sami naredili.
Od nas bo odvisno ali bo realno ali "malo po domače" .

Do sedaj vsi uživamo zato, ker je realno, torej, potrudimo se, da takšno tudi ostane :wave:

p.s.
sam sem mislil, da bom PPL naredu "z levo roko" (malo po domače), pa me je Vito hitro postavu na realna tla.
Kdo ima sedaj prav?

_________________
S5DMP, ADR149
----------------------
Slika


Slika Slika
Slika
http://www.132virtualwing.org/


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 06 Maj 2011, 01:30 
Odsoten

Pridružen: 08 Maj 2003, 22:49
Prispevkov: 1652
Na kratko: Resnica je včasih nekje vmes. :)

Daljše: Sicer pa ste se spustili v eno temo, kjer se ne da reči, da ima en prav in drugi ne. Vsak zagovarja eno stran, potem pa se ugotovi, da če postavite vse, kar ste napisali skupaj, v en kompromis med dostopnostjo in omejitvami, pridete na sredino gaussove krivulje - in ta krivulja je široka toliko, da zajame čim več članov, oz. odvisno od filozofije HQ-ja. Hkrati mora biti dostopno, se pravi - lahko se povežete gor, lahko ste člani brez problema; in lahko ob enem delate tudi praktične izpite online, za višje ratinge, da med drugim tudi ATC ve, kaj približno od vas lahko pričakuje, se pravi, imate oboje na razpolago. ATC pa seveda spet: ne morete hodit ravno brez frazeologije, če je pa v odleteni proceduri online kaj narobe, se pa to pove po chatu/skype - samo z enim namenom: da bi drugič bilo bolje. Ne obstaja pa neka formula, po kateri bi čisto vsem bilo vse ravno prav. Vedno je en odstotek tistih, ki jim je nekaj premalo ali preveč komplicirano. Malo bolj se to pozna še pri manjših divizijah, se pa ravno v takšnih tudi da lažje zmenit kako in kaj.

In ja, lahko se poskusi tudi na skype-u narediti nekaj tematskega, kot je Maks predlagal, seveda pod pogojem, da je za to dovolj interesa in če bi sami predlagali neko dobro temo, za tisto kar pa je treba pokazat na platnu, se je treba seveda dobit na kvls predavanju, tudi to se seveda da. Glede predlogov z RL prakso 2 uri tega, 10 ur tistega: AA to ponuja v obliki njihovega simulatorja, tudi dve predavanji sta že bili. Tako da, seveda se ne da kar reči - naredite PPL pa boste potem lahko leteli online - če delaš PPL, boš letel s tistim PPL-jem, če misliš letet na networku, imaš pa ostale možnosti - učenje za svojim PC-jem, na kvls sestankih, skype, online treningi, občasne dodatne ponudbe AA, ipd. Ponujenih stvari je kar dosti. Glede tega koliko po domače in kako realno - pa spet tako kot je že bilo rečeno večkrat: rabite pozitiven pristop, tisto kar se reče, da je za popravit, naredit drugače, vzet kot dobronamerno, let na mreži odletet po svojih sposobnostih čim bolje, z namenom da je neka procedura odletena kar se da prav in vedno bolje, da ob tem ne precenjujete ali podcenjujete svojih sposobnosti - načeloma se ne zaide v težave, če se gre po vrsti, včasih imate nekateri probleme, kaj zase sploh izbrati za odletet med tednom. Treningi seveda ne morejo biti vsak dan, tako da... kar se da, bodite prisotni tam, drugače pa vprašajte za nasvet, kadar koli, če je treba, tudi za kak link za prebrat kako stvar, ipd. Raje damo link do kake stvari večkrat, kot pa da je online kak problem. V Academy.ivao.aero in na wikipedii je veliko stvari napisanih, ampak jih bolj malo kaj konkretnega vpraša. Namen je seveda, da sta online zadovoljni obe strani - pilotska in ATC. Kakšen tak prispevek, kot je bil pred kratkim recimo Aljažev je prav dobrodošel in kar se mene in ostalih v staffu divizije tiče, bomo tudi v prihodnje skušali kar se da efektivno dogovoriti na različna vprašanja posameznikov glede postopkov letenja, delovanja mreže, ipd.


(@Iztok: Katere "drobne" omejitve točno si imel v mislih?

@Marko, glede PP izpita na mreži sploh ni problema. Razen uletenost, da ti ne pleše avion izven toleranc (npr. višinskih), da v zavojih ne zgubljaš višine, da so zavoji koordinirani ipd, saj v principu veš kaj je treba delat in kako, ampak zdaj, ko še nimaš veliko ur, je treba pazit, da ne padeš ven - se pravi, da ohranjaš občutek za avion, s katerim boš delal ta izpit. Isto je glede komunikacije. Če te potem ravno pred izpitom en mesec ni skoraj nič gor, se ti bo potem ravno na izpitu zdelo, da si prišel "zmeden" ali "zarustan", kot tudi sam včasih praviš. Tekom letenja na treningih si vse stvari, ki so v PP izpitu že naredil večkrat in vedno si določene stvari naredil tudi tako, da je za PP izpit dovolj v redu. Treba je to, kar sva delala, samo še vse skupaj odpeljat na izpitu. Ker te zdaj nekaj časa spet ni bilo gor, ti zato priporočam, da se dobiva skupaj še enkrat, čim prej, 26.5. ti namreč poteče prijava na izpit, zato najbolje da se malo potrudiš, da ga pred tem datumom narediš, ker bo to dobro za tvoj občutek, pa za naju z Aljažem tudi, za kar sva se s tabo vozila gor pa dol online ali na share screenu. Morda še ta informacija: po prejšnjem sistemu FC izpita, so bili naši lokalno res nekoliko težji, ampak zdaj, odkar se delajo novi izpiti (PP, SPP,...), so pa standardi enaki in je glede zahtevnosti vseeno ali se kateri koli izpit dela pri nas ali kje drugje na mreži.)



Za boljšo preglednost foruma in organiziranost glede na namen podforumov, sem to temo premaknil v IVAO - "Vprašanja in odgovori članov".

_________________
Vito Persoglia, SI-DIR
IVAO Slovenija
http://www.ivao.si


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 06 Maj 2011, 07:19 
Odsoten

Pridružen: 05 Dec 2009, 12:30
Prispevkov: 977
:rotfl: zaj pa vidim! Oprosti Marko ampak mešaš, pa ne samo ti PPL in PP :D in to me je zavedlo pri mojem pisanju :rotfl: . Eno je realno in drugo virtualno. Bo držalo?

@Vito, kaj me moti pa bova podebatirala preko skayp-a. Ko bom prisoten pa me zvrcni :D


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 06 Maj 2011, 08:29 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 02 Avg 2009, 11:02
Prispevkov: 896
Kraj: Celje
Glavno je, da se razumemo in uživamo v (virtualnem) letenju :wave:

Če imam svoje mnenje, to še ne pomeni, da ne spoštujem mnenja drugih :)
Pravilno je, da se odločamo v korist vseh nas, torej se vedno išče nekakšen kompromis, kar je edino pravilno.

Nekdo uživa, če leti dolge razdalje, študira procedure in avtopilota, drugi pač uživa bolj recimo v VFR letenju nad Slovenijo in se pretvarja, da vidi pod letalom Spodnji Duplek, čeprav je v resnici samo nekaj črt in par hiš :wink:
V bistvu smo vsi malo čudni :mrgreen: :wave:

@Vito:
Nikjer nisem pisal, da je glede PP kje problem (razen pri meni) :)

_________________
S5DMP, ADR149
----------------------
Slika


Slika Slika
Slika
http://www.132virtualwing.org/


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 07 Maj 2011, 06:24 
Odsoten

Pridružen: 05 Dec 2009, 12:30
Prispevkov: 977
Čudni! zakaj pa čudni? Jaz že ne. To pa ne [-X :rotfl:


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 29 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group