Na kratko: Resnica je včasih nekje vmes.
Daljše: Sicer pa ste se spustili v eno temo, kjer se ne da reči, da ima en prav in drugi ne. Vsak zagovarja eno stran, potem pa se ugotovi, da če postavite vse, kar ste napisali skupaj, v en kompromis med dostopnostjo in omejitvami, pridete na sredino gaussove krivulje - in ta krivulja je široka toliko, da zajame čim več članov, oz. odvisno od filozofije HQ-ja. Hkrati mora biti dostopno, se pravi - lahko se povežete gor, lahko ste člani brez problema; in lahko ob enem delate tudi praktične izpite online, za višje ratinge, da med drugim tudi ATC ve, kaj približno od vas lahko pričakuje, se pravi, imate oboje na razpolago. ATC pa seveda spet: ne morete hodit ravno brez frazeologije, če je pa v odleteni proceduri online kaj narobe, se pa to pove po chatu/skype - samo z enim namenom: da bi drugič bilo bolje. Ne obstaja pa neka formula, po kateri bi čisto vsem bilo vse ravno prav. Vedno je en odstotek tistih, ki jim je nekaj premalo ali preveč komplicirano. Malo bolj se to pozna še pri manjših divizijah, se pa ravno v takšnih tudi da lažje zmenit kako in kaj.
In ja, lahko se poskusi tudi na skype-u narediti nekaj tematskega, kot je Maks predlagal, seveda pod pogojem, da je za to dovolj interesa in če bi sami predlagali neko dobro temo, za tisto kar pa je treba pokazat na platnu, se je treba seveda dobit na kvls predavanju, tudi to se seveda da. Glede predlogov z RL prakso 2 uri tega, 10 ur tistega: AA to ponuja v obliki njihovega simulatorja, tudi dve predavanji sta že bili. Tako da, seveda se ne da kar reči - naredite PPL pa boste potem lahko leteli online - če delaš PPL, boš letel s tistim PPL-jem, če misliš letet na networku, imaš pa ostale možnosti - učenje za svojim PC-jem, na kvls sestankih, skype, online treningi, občasne dodatne ponudbe AA, ipd. Ponujenih stvari je kar dosti. Glede tega koliko po domače in kako realno - pa spet tako kot je že bilo rečeno večkrat: rabite pozitiven pristop, tisto kar se reče, da je za popravit, naredit drugače, vzet kot dobronamerno, let na mreži odletet po svojih sposobnostih čim bolje, z namenom da je neka procedura odletena kar se da prav in vedno bolje, da ob tem ne precenjujete ali podcenjujete svojih sposobnosti - načeloma se ne zaide v težave, če se gre po vrsti, včasih imate nekateri probleme, kaj zase sploh izbrati za odletet med tednom. Treningi seveda ne morejo biti vsak dan, tako da... kar se da, bodite prisotni tam, drugače pa vprašajte za nasvet, kadar koli, če je treba, tudi za kak link za prebrat kako stvar, ipd. Raje damo link do kake stvari večkrat, kot pa da je online kak problem. V Academy.ivao.aero in na wikipedii je veliko stvari napisanih, ampak jih bolj malo kaj konkretnega vpraša. Namen je seveda, da sta online zadovoljni obe strani - pilotska in ATC. Kakšen tak prispevek, kot je bil pred kratkim recimo Aljažev je prav dobrodošel in kar se mene in ostalih v staffu divizije tiče, bomo tudi v prihodnje skušali kar se da efektivno dogovoriti na različna vprašanja posameznikov glede postopkov letenja, delovanja mreže, ipd.
(@Iztok: Katere "drobne" omejitve točno si imel v mislih?
@Marko, glede PP izpita na mreži sploh ni problema. Razen uletenost, da ti ne pleše avion izven toleranc (npr. višinskih), da v zavojih ne zgubljaš višine, da so zavoji koordinirani ipd, saj v principu veš kaj je treba delat in kako, ampak zdaj, ko še nimaš veliko ur, je treba pazit, da ne padeš ven - se pravi, da ohranjaš občutek za avion, s katerim boš delal ta izpit. Isto je glede komunikacije. Če te potem ravno pred izpitom en mesec ni skoraj nič gor, se ti bo potem ravno na izpitu zdelo, da si prišel "zmeden" ali "zarustan", kot tudi sam včasih praviš. Tekom letenja na treningih si vse stvari, ki so v PP izpitu že naredil večkrat in vedno si določene stvari naredil tudi tako, da je za PP izpit dovolj v redu. Treba je to, kar sva delala, samo še vse skupaj odpeljat na izpitu. Ker te zdaj nekaj časa spet ni bilo gor, ti zato priporočam, da se dobiva skupaj še enkrat, čim prej, 26.5. ti namreč poteče prijava na izpit, zato najbolje da se malo potrudiš, da ga pred tem datumom narediš, ker bo to dobro za tvoj občutek, pa za naju z Aljažem tudi, za kar sva se s tabo vozila gor pa dol online ali na share screenu. Morda še ta informacija: po prejšnjem sistemu FC izpita, so bili naši lokalno res nekoliko težji, ampak zdaj, odkar se delajo novi izpiti (PP, SPP,...), so pa standardi enaki in je glede zahtevnosti vseeno ali se kateri koli izpit dela pri nas ali kje drugje na mreži.)
Za boljšo preglednost foruma in organiziranost glede na namen podforumov, sem to temo premaknil v IVAO - "Vprašanja in odgovori članov".