Citiram:
za tak dnar ki ga je v to ded vrgel, bi že mel pilotski izpit za malo letalo KOMOT, če ne že kaj več
Hm, ne vem... Moje osebno mnenje bi se glasilo:
Ja, verjetno je res fajn imeti PPL licenco ali kaj več, a mislim, da ni bistvo v tem. To lahko vprašaš našega Igorja Perneta, lastnika zavidanja vrednega kokpita Airbusa, v čem je fora.
Tudi mene mnogi sprašujejo, zakaj ne bi raje opravil PPL, kot pa da mečem denar za FS. A moj odgovor je preprost: nisem pripravljen toliko plačati za licenco + redne letne ure naleta. Pri FS se lahko kadarkoli vsedeš v kokpit, v vsakem vremenu, lahko se naučiš (virtualno) pilotirati katerokoli vrsto letala, lahko letiš kjerkoli po svetu, skratka... svoboden si kot virtualna ptica na virtualnem nebu, pa čeprav to ni isto. A za zadostitev želje po realnem letenju je vseeno veliko možnosti, če ne drugače s kolegi, ki letijo za nabiranje ur. Nekaj prispevaš, pa je. Sicer pa gre pri sestavljanju takšnih "pilotskih kabin" še za čisto tehnično plat hobija; na koncu vsega truda nekaj deluje, a se razvoj in nadgradnje praktično nikoli ne ustavijo. Pri teh zadevah torej ne gre za "nujnost" letenja, ampak za hobi z večih vidikov.
Jaz osebno sem zelo srečen v službi na letališču, realnem, a me PPL niti ne zanima; veliko pa zapravim za simulator letenja.