Tako se nekako ponujajo tri možnosti:
- 1 PC, 3 zasloni/projektorji, 3 pogledi 75° skupaj 225°
- 1 PC, 3 zasloni/projektorji, 5 pogledov 45° skupaj 225°
- 2 PCja, 5 zaslonov/projektorjev, 5 pogledov 45° skupaj 225°
Glavna prednost treh pogledov pred petimi (na enem PCju) je predvsem hitrejše delovanje (FPS) in možnost uporabe programa (ene licence) za projekcijo na ukrivljeno platno. Slaba stran je nekolikšno popačenje slike na robovih, prehodih med pogledi. Delno a ne povsem menda popačenja ublaži projekcija na ukrivljeno platno.
Popačenje pri petih pogledih ni tako očitno, v bistvu se s številom oken manjša tako popačenje kot FPSji
Horizont in objekti se namreč večkrat lomijo in tako lepše prehajajo iz pogleda v pogled.
Za zmanjšanje popačenja je torej boljše imeti 5 pogledov vendar je v tem primeru potrebno FS razdeliti na dva PCja. Tu je potrebna sinhronizacija PCjev in FSja, ki pa je spet zgodba zase.
Preizkusil sem seveda vse tri variante na obeh FS2004 in FSXu, rezultati bolj za občutek in so nekako takšnji:
FS2004 nastavitve na max (EDDF):
- 1 PC, 3 zasloni/projektorji, 3 pogledi 75° skupaj 225° - na letališču 25 FPS v zraku nad 30 FPS
- 1 PC, 3 zasloni/projektorji, 5 pogledov 45° skupaj 225° - na letališču 12-16 FPS v zraku do 20 FPS
- 2 PCja, 5 zaslonov/projektorjev, 5 pogledov 45° skupaj 225° - na letališču 20 FPS v zraku nad 30 FPS (davek pobere sinhronizacija, težave z oblaki)
FSX nastavitve na cca. 1/3 (EDDF):
- 1 PC, 3 zasloni/projektorji, 3 pogledi 75° skupaj 225° - na letališču 20 FPS v zraku nad 40 FPS
- 1 PC, 3 zasloni/projektorji, 5 pogledov 45° skupaj 225° - na letališču 10-14 FPS v zraku do 25 FPS
- 2 PCja, 5 zaslonov/projektorjev, 5 pogledov 45° skupaj 225° - na letališču 20 FPS v zraku nad 30 FPS (zaradi sinhronizacije se zatika (shutters), težave z oblaki )
Rezultati so presenetljivo podobni... recimo, da je FSX na minimumu podoben FS2004 na maximumu.
Spodaj primer lomljenja horizonta pri vzletu na 3h in 5ih pogledih na 225°.
_________________
Ahhhh! the madness of cockpit builders will never end.
SIMon A320