Forum virtualnega letalstva Slovenije

Klub virtualnega letalstva Slovenije
Danes je 26 Apr 2019, 07:39

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 4 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: IFR departure
OdgovorObjavljeno: 13 Jan 2019, 18:24 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 02 Avg 2009, 11:02
Prispevkov: 896
Kraj: Celje
Se opravičujem, da začenjam za nekatere nepotrebno temo, vendar sem v civilnem letalstvu precel zarjavel in sem pozabil že skoraj vse kar sem nekoč vedel. Zato prosim za malo pomoči:

Namreč, trenutno obnavljam svoje znanje na lahkih letalih (Cessna, Turbo Arrow...) in me zanima, če lahko predlagam/zahtevam svojo IFR departure, recimo iz LJLJ do LJMB ali LJPZ ? Tipične IFR smeri za LJMB in LJPZ sta VALLU3D in ILB2D. Za moje lahko letalo pa so to kr precejšnji ovinki in me zanima ali lahko predlagam svoji IFR smer, po poljubno izbranih navigacijskih sredstvih? Recimo iz LJLJ do LJMB: LJLJ -ndbMR-DOL-VALLU(izmerim radial od DOL)-ndbMR- ILSapp to LJMB, ALT6500ft.
Če je to mogoče, kako to napovem pri ATC?

Hvala za odgovor :)

_________________
S5DMP, ADR149
----------------------
Slika


Slika Slika
Slika
http://www.132virtualwing.org/


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: IFR departure
OdgovorObjavljeno: 14 Jan 2019, 16:52 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03 Sep 2007, 21:00
Prispevkov: 1386
Vpišeš ruto, takšno, kot moraš, kontrolor ti bo pa povedal, kako boš moral leteti :wink: karte pa verjetno še poznaš!


Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

_________________
Silvo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: IFR departure
OdgovorObjavljeno: 17 Jan 2019, 11:15 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Avg 2008, 12:04
Prispevkov: 1182
Kraj: Domžale
Na kratko: ne. Pilot si ne more izmišljevat svojih "procedur" ker so tiste objavljene preračunane na vse ovire in varnostne zahteve glede na ICAO.

Kako pa bi vedel, če je tvoja "procedura" varna?

Za tvojo ruto je višina 6500 VFR višina in na tvoji ruti celo v E zračnem prostoru, ki je sicer za IFR kontroliran zračni prostor ampak v Sloveniji je objavljena karta najnižjih višin za IFR promet in je tukaj 8000ft.
https://www.sloveniacontrol.si/acrobat/ ... 8_1_en.pdf

Tako da pravilna ruta za LJLJ v LJMB je (najbližja) VALLU3D VALLU VALLU4C (zanimivo je, da je tvoja "krajša" ruta daljša od rute po objavljenih procedurah).

Tudi za v PZ ni nič daljša. Odhod v 30 ILB1W ILB ILB2P.

V današnjem času je zahtevana oprema tudi nek GNSS, da lahko letiš RNAV (Pri nas sicer piše da do višine 9500 lahko letiš brez RNAV: "Non-RNAV equipped flights operating in SECSI FRA airspace within LJUBLJANA FIR below altitude 9500 ft AMSL."). Ker v LJLJ boš dobil LUPIX2D ali LUPIX1E dep in potem DCT VALLU. V MB pa je proceduralna kontrola in boš letel po objavljeni proceduri. Brez GPS težko odletiš DCT, razen če bi se na točkol VALLU pripeljal glede Radial in Dist od DOL.

Za 30 odhod pa lahko računaš DOL1W DCT VALLU VALLU4C, ATC pa ti bo dal MODRO1Z ali MODRO1W in potem DCT VALLU.

V FIR Lubljana je v FPL route obvezen vpis SID in STAR.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: IFR departure
OdgovorObjavljeno: 17 Jan 2019, 11:19 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 Avg 2008, 12:04
Prispevkov: 1182
Kraj: Domžale
Edina procedura na voljo pilotu je v lepem vremenu da izvede IFR odhod ampak kot visual departure in na roke odleti s tem da mora sam zagotavljat varno oddaljenost od terena.


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 4 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group